Gå til innhold

Mannen til venninna mi......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en ting jeg synes er litt rart.. Når hun er på besøk hos meg, kun snakk om noen få timer på dagen, pleier mannen å ringe henne både 2 og 3 ganger..Har vel vært oppi 4-5 ganger på det meste. Dette skjer hver eneste gang.

Orker nesten ikke gå på besøk til henne når han er der, for da blir han som regel sittende sammen med oss i timesvis. Får jo ikke snakket sammen på samme måte når han sitter der..hender av og til han går ut en tur da.

Han er veldig utadvent og snakker i vei da, men likevel. Har ikke noe imot han, men synes det blir litt slitsomt..

Tør ikke si noe heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og da har du tenk å gjøre hva`?

Sitte å lure på hvorfor?

Tror du at svaret vil komme her?

Skrevet

Tenkte bare lufte tankene mine her, hvis du ikke har altfor mye imot det.

Skrevet

Kjenner til det der. Mannen er syklig sjalu.. Selv om det er bare er du som er på besøk hos henne må han ha med seg alt dere snakker om.

Kontrollfreak heter det

Skrevet

Jo egentlig, for det er irriterende å lese om slike svada ting om "min venninne...bla bla" Venninner er ærlige, så spør da får du svar i steden for masse svada her inne.

Skrevet

Kan det være han bare er selskapssyk?

Skrevet

Man driver vel ikke med slik telefonterror bare man er litt selskapssyk?

Skrevet

Har din venninne på høytaler???????????Hæææææææ

Hvordan kan du sitte å dømme mannen hennes hvis du ikke hører samtalen? Ufordragelig er du ....ja....nettopp ufordragelig.

Kalle venninnen din sin mann for terrorr, fysj...........

Skrevet

Det var ikke HI som nevnte terror, det var meg... Og det er vel enda mere ufordragelig!!

Skrevet

Hvordan kan du anonym dra inn terror når du faen ikke aner en dritt???

Skrevet

Har du det virkelig så kjedlig på en fredagskveld at du må gjøre dette bare for å provosere?

Skrevet

HI.. han virker kanskje litt selskapssyk ja. Ringer bare for å spørre om alt mulig, eller bare for å snakke.. om hun har handlet osv. Men rart å ringe så ofte..

Han virker veldig grei overfor meg, men jeg vet han er ganske sjalu av seg. Hun har sagt at han beskylder henne for å være utro bare hun går på en venninnefest en gang i kvartalet..noe som er helt bak mål.

Skrevet

Jeg aner en dritt sotaengel, jeg har en mann som oppfører seg på akkrat samme måten!

Skrevet

HI her...det var IKKE jeg som kalte det telefonterror.

Skrevet

Har de vært sammen lenge da, eller er han fremdeles veldig forelsket slik at han må ringe hele tiden?

Skrevet

Jaha, så du anntyder alle må være som din terrormann?

Skrevet

Hadde du likt selv at mannen til venninna ble sittende med dere hele kvelden når du skulle på besøk til henne? Eller at din egen mann satt slik når du hadde besøk av noen?

Ikke noe negativt om venninna dette.

Skrevet

Jeg blir sikkert lysnjet for dette.. :P men men...

Når mannen min er hos kamerater, pleier jeg og ringe han ofte.. Ikke fordi at han er der, eller for og sjekke ditt og datt, men det er liksom ting som jeg må spørre om, ha greie på, eller bare rett og slett si.. Noen ganger viktige ting også. Sikkert irriterende for de kameratene som ikke skjønner hvorfor.. Tror sikkert jeg er den kontrollkjerringen.. :P

I tillegg kan jeg godt bli sittende i samme rom, som dem vis de er på besøk her.. Ja, er selskapsyk jeg og.. Og vil jo gjerne hilse på vennene våre.. (ser på dem sm mine også.)

Kanskje han rett og slett er slik? selskap syk, og som og vil dele ting med henne? Ikke alle er maktsyke drittsekker

Skrevet

Jeg snakker med mannen min på telefon mange ganger om dagen, men det har ingenting med noens kontrollbehov å gjøre, vi har bare veldig lav terskel fr å ringe til hverandre.

Skrevet

når samboeren min har besøk av sine venner her hjemme så sitter jo jeg her også.. jeg bor jo her.

sånn er det jo bare når en bor sammen.. han kan jo ikke gå ut fordi du er på besøk.. kan hun ikke heller komme til deg da? eller finne en kveld som han kansje skal noe.. kan jo ikke bare kaste folk på dør heller

Skrevet

HI her..han er sikkert bare selskapssyk ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...