Gå til innhold

El-slim men ingen utslag på EL-test?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt eggløsning rundt den 7 sep og hadde EL-slim dagene rundt denne datoen. Men desverre slo det ikkje ut på EL-stimlene at eggløsningen fant sted. Var en dag at test streken var sterk, men ikkje sterkere en kontrollstreken. Vet dere om jeg kan stole helt på EL-strimlene, og om det er mulig at jeg ikke har eggløsning i det hele tatt selv om el-slimet kommer?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vist test streken var der ilag med kontrollstreken, da hadde du nok eggløsning. trenger ikke slå ut dagene før/etter EL. noen ganger varer det så kort at man må teste morgen og kveld for å finne EL..

og eggløsningslimet kan man bli lurt av, ikke bestandig man har eggløsnngslim og EL samtidig. kroppen har faser man skal i gjennom i en syklus.

jeg drev testet og såg på slim i måneder med første mann. prøver nå på nr 2, og er like usikker vær gang, "var det ELslim eller ikke"

Skrevet

Jeg testet morgen og kveld når testen ble sterkere. Ble klart positivt, men en del dager senere enn jeg hadde trudde. Forrige mnd fikk jeg ikke klart resultat og da tror jeg at jeg sluttet å teste for tidlig.

Skrevet

prøv den digitale el testen til cb. den er j kjempeførnøyd med.

Skrevet

Takk for alle svar.. :)

Blir litt forvirret når test streken nærmer seg samme styrke som kontrollstreken i noen dagen så dabber den av igjen til svakt etter på uten at jeg har fått en like sterk eller sterkere stripe som kontrollstreken. Har liksom ikke tenkt på det at jeg kansje burda ha testa meg morgen og kveld de dagene der det nærmer seg! Jaja, då får jeg krysse fingrene denne mnd og!

Lykke til til dere og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...