Gå til innhold

Shit Funky Deep...Må spørre om noe her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du med at jeg er overhysterisk som ikke lar babyen min på 5 mnd få godis?

Hvem gir godis til 5 mnd gammel baby liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud hvor mange ufyselige frekkinger det er her. Du kan starte med å skrive nicket mitt riktig. Jeg sa ikke noe om gotterier. Jeg sa jeg hadde spytta etter deg hvis jeg så at du hadde tatt hull i øra på en 5 måneder gammel baby.

Skrevet

SHIT DEEP FUNKY

Du skriver at godisposer er helt ok på godistråden. HVA MENER DU MED DET?

LIKSOM du, hvor gammel er du liksom.......18?

Skrevet

Nei TENK! jeg er FAKTISK 21 år. Og har fast jobb. Jeg sa ikke noe galt der. Gotteriposer er helt vanlig i alle gebursdagsselskaper. Jeg kommer også å fylle opp poser med gotterier når vi skal ha gebursdagssselskap her hjemme.

Skrevet

Funky deep SHIT...............

Du skal for all del fore på ungene dine all sukker du ønsker, MEN DET ER IKKE SUNT, helsesøster da det til meg

Skrevet

Min helsessøster sier at det ikke har noe å si at gotteriposene er med når vi har vært i gebursdagsselskaper. Litt tåler vi. Og da mener jeg ikke at vi gir gooteriposer hver dag. Tror du bør snakke litt med helsesøsteren din igjen. De har jo greie på kosthold å sånn.

Skrevet

Min helsesøster har fortalt meg at det er helt uaksebtabelt med slike godisposer til så små barn og jeg er faktisk enig med henne der.

Min helsesøster sier også at bursdager har nok sukker og kaker til at godisposer kan man ha forbeholdt til lørdager med dine egne unger, ikke gi ut til alle ungene.

IKKE alle ønsker å ha slik dritt i bilen hjem og i sofaen skjønner du. 21 år di liksom, høres ut som du er 17. Hah

Skrevet

Jeg trenger faktisk ikke å sitte her å ta i mot slikt prat fra deg. Jeg har fått den informasjonen om gotterier fra kostholdseksperter og da bør du respektere akkurat det. Nå skal jeg legge meg, for jeg skal på jobb i morgentidlig. Du virker forrseten ikke en dag over 14.

Skrevet

Så søte dere er :-) Søte som små sukkerklumper!

Skrevet

Ha...kostholdeksperter liksom, pappan min jobber i erneringsfirmaet i Oslo som sitter på alle E-stoff fakta skal jeg fortelle deg. Så du burde respektere dette og ikke lage en teit tråd. 14 a du, herregud liksom, du er så lite voksen og hvor mange barn har du?

Skrevet

Det heter ernæring, ikke ernering;) Sorry, men må bare bryte inn her.

Og det med godteriposer: er ungen din i bursdag hver dag, SotaEngel?

Vi har vanligvis noe annet før det søte i bursdager; pizza eller pølse med brød. Da spiser ikke ungene mye kake etterpå, du;)

Skrevet

Synes det virker som om Shit osv osv og SotaEngel er samme person jeg da.... At dette liksom ble litt for dumt.

Skrevet

Hver dag nei, men barnehagebursdag og vennebursdager så utgjør det ganske så mange så jeg annser det som helt forkastelig av unødvendige stoffer i en så liten kropp.

Skrevet

Det er livsfarlig det. Sukkeret tåler ikke blodtrykket i en så liten kropp, det begynner å boble og til slutt eksploderer det! hjelp!

Skrevet

Nei sant nok, ikke rart man har overflod av babyer på sykehus over magetrøbbel liksom

Skrevet

Helt enig, det skulle vært reseptbelagt og advart med store røde trekanter foran!

Skrevet

Tenkte ikke på det, men blinkende lys hadde vært noe ja og resept som man får støm av å holde i:-)

Skrevet

Det er jo noe å vurdere, men ulempen er jo at de da vil bruke farligere og ulovlige måter å skaffe seg det på...

Skrevet

Ja, men da er man klar over farene som medfører også.

Skrevet

Men de som spiser sukker er jo dumme kyr, og de blir jo trukket mot det farlige...

Skrevet

Ja et sukkertøy fører fo alltid med seg valker, hvis det er den veien du tenkte:-)

Skrevet

Ja, det er selve symbolet på dumhet :-)

Skrevet

Tenker vi er enige der ja

Skrevet

Vi er nok enige om det meste ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...