Gå til innhold

Er så overfølsom for tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste ukene har vært helt jævlig.Jeg tuter og gråter for ingen ting.I går jobbet mannen min seint og jeg fikk lyst på en Big Mac.Ringte han og ba han svinge innom Mc Donalds på vei hjem.Når han kom så hadde han ikke med seg noe.Dem hadde stengt når han kom dit.Jeg begynte å gråte og stakkars han stod der bare og viste ikke hva han skulle si.Jeg tåler ikke noe.Gråter bare han svarer meg litt irritert.Er ikke sånn til vanlig.Gråter sjelden.Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg bestemt meg for å ikke grine :-)

Håper jeg da

Skrevet

Ja er veldig me mere følsom og gråter mye fortere nå ja. Har merket det kjempegodt på slutten nå.Så føler meg litt rar:)

Skrevet

jeg kjenner meg igjen i dette..

kjæresten min svarer meg veldig skjelden irritert, han er fin sånn.

jeg tåler ikke at kjæresten min spøker engang. da blri jeg irritert eller lei meg. For INGENTING! og jeg innrømmer det med en gang. forteller han at det er hormonene som snakker, og så ler vi litt av det hele.

Skrevet

Me too! Ikke så fort at jeg begynner å gråte faktisk, ikke mer enn før hvertfall. Men jeg blir så sinnsykt fort irritert!! I dag tidlig holdt jeg på å eksplodere på sambo og faren for noe oppussingsgreier, men klarte heldigvis å holde det inne. Ikke helt lurt å kjefte ned folk man er avhengig av for å bli ferdig med prosjekter... Telle saaaaaaakte til 10 (000) ;)

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen!

Vi krangler så masse for tida at det er nesten skummelt. Aldri kranglet så mye før! Jeg kjefter og smeller og det er vel ikke til å unngå at samboer tar seg nær av det og svarer tilbake med sur tone. Jeg synes han burde ta hensyn til at jeg er fødeklar og bite seg i det, men det er visst for mye forlangt. Så ender det med at jeg gråter og han trøster etter beste evne. Men han er langsint og det irriterer meg grenseløst..

Skrekken er at fødselen starter rett etter eller i en krangel.. Da blir det dårlig stemning på fødestua og det vil vi ikke!

Men jeg er ganske grusom da.. Så det er vel ikke rart at han blir lei og ikke vil si fine ting til meg f.eks.

Andre som krangler mye???

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen her..godt å se at det ikke bare er jeg som er overfølsom. Jeg har aldri vært sånn som har lett for å grine, men nå griner jeg hver dag! I går kommenterte han at jeg hadde rotet sånn når jeg lagde mat, og da rant tårene med en gang. Og nå sitter jeg og holder igjen for harde livet her fordi han ikke har tid til å være med meg ut på byen en tur! Har gått hjemme siden juli nå, og begynner å bli ganske lei..har behov for å komme meg litt ut av og til og!

Skrevet

Jeg prøver å skjule at jeg gråter.Går på badet og gråter og vasker ansiktet etterpå men han ser det på meg.Helt rød i trynet når jeg kommer fra badet :-)

Skrevet

Du må ikke skjule det da!

Er mye lettere å dele det med kjæresten. Så kan man få forståelse og trøst;)

Skrevet

Jeg gråter egentlig "hele" tiden nå. Er så lei fordi lillebror ikke vil ut... Føler meg så dum som blir gående sånn og trå over termin!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...