Gå til innhold

Se så fine tøfler jeg har laget til Lille!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*skryte, skryte*

www.tinkerbelle.blogg.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kult! Lager du på bestilling eller? ;o)

Skrevet

Så fine de var!

Du lager ikke på bestilling vel? ;-)

Skrevet

Så flink du er! De var kjempesøte=)

Skrevet

hehe.

Til dere som vil ha på bestilling, det var så innmari enkelt altså. Om dere kan strikke litt så var dette superenkel å gjøre.

Skrevet

Så fine de var.

Hvor kan jeg finne oppskrift? =)

Skrevet

ja'a. jeg tror fanten kommer til å være ekstra søt med sine i sort og rødt. jeg nekter å strikke flere sokker til han i enga-farger nå. hehehe.

hm, kan jeg tenke på det og se hvor lei jeg er når jeg er ferdig med de 3 parene jeg MÅ lage først?

Skrevet

Å dei var fiiiiiine.

Eg kan berre strikke rett/vrang og felle, men kan ikkje legge opp, eller strikke hæl, tove etc. Så arbeidet ditt er for meg imponerende!

Skrevet

litoja

Jeg har oppskrift fra Sandnes garn og brukt fritidsgarn fra samme produsent. De er uten "håret" da, det kom jeg bare på selv å lage. Bare kutte tråder og knyte de i rundt kanten. Har dobbelt tråd og lager bare en sånn løkke gjennom en maske og over kanten.

Skrevet

mammo

haha, det er bare rett og vrang og felling her. legger opp maskene på vanlige pinner. strikker rett og vrang et godt stykke, legger over på strømpepinner og feller til tåen. ;P

du må altså bare lære deg å legge opp. hehe.

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad hvis du hadde funnet ut at du orket det altså! Ingenting som er så godt og varmt for små føtter;-)

Skrevet

skal tenkte på det ja, og kjenne etter når jeg er ferdig med 3 sokker til. hehe.

Skrevet

Har ein følelse av at eg egentlig ikkje kjem nokon veg før eg lærer meg akkurat det =P

Skrevet

Kan jeg få spørre om hvordan du får til det kule greiene oppå liksom? De lilla snorene altså, jeg har ei svigermor som er strikkegeni, og hun lager slike tova sokker/tøfler, men de er ikke så kule... Så da kan jo jeg tipse henne, så kanskje hun lager noen til meg og mini :D

Skrevet

june

ja, altså jeg klipper bare opp tråder i ca tjaaa.. 10 cm. også tar jeg 2 tråder og legger sammen, bretter de og trer de gjennom en maske i kanten rundt hullet. så trer jeg endene gjennom "bretten" på tråden liksom så de sitter fast uten at jeg må knyte de. gud så klønete fortalt.. hahaha.

Skrevet

Hehe... takk, skal tipse svigermor. Det der du skrev var helt gresk for meg, for jeg kan ikke strikke. :D Jeg har mange slike tova tøfler selv, men uten slik kul kant, og snuppa mi har ett lass.

Du vet at du kan ta noe gummi-greier (skal høre hva det heter) under, slik at de bli sklisikre også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...