Gå til innhold

Da er mine mistanker endelig bekreftet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Senkveld er tatt opp og ikke direktesendt. Selv om TV2 gir uttrykk for at det er direkte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åssen skjønte du det?

Jeg er blond....

Skrevet

Hvordan fant du ut den mistanken, de hadde jo hun som gikk ut av "skal vi danse" som gjest???

Skrevet

Ja hvordan skjønte du det??

Jeg er Kinder he he ha ha:)

Skrevet

Janne Formoe som gikk ut av "skal vi danse" i dag var gjest i studio og de nevnte ikke en eneste gang at hun røyk ut!

Hadde det vært direkte så hadde det definitivt blittt nevnt.

Men idol-tidene når de får besøk av taperen , da er det direkte!

Skrevet

hmmm.... det tenkte jeg pinerdø ikke på gitt..... men når du nevner det, så er nå det litt mistenkelig ja,,,,,

Skrevet

Du har altså ikke stusset på at de reklamerer for programmet dagen før det sendes, og at de da har på seg samme klær som I programmet? Ok...

Skrevet

Hehehehe:-) Nei, det har jeg faktisk ikke.

Men jeg har da aldri sett en reklame hvor de viser gjestene som skal komme i studio heller....

Skrevet

ok, jeg er herved avslørt som tv-slave. For de viser alltid bilde av besøket kvelden før og fredag ettermiddag med bilder av besøket. Og tv2 har det også på nettsida si. Så jeg ble ikke kjempeoverraska nå, nei.

Skrevet

Jeg har faktisk ikke lagt merke til det men øynene er herved stilt inn på senkveld reklamer:-)

Skrevet

Mye man skal tenke på gitt, men hvorfor gir de uttrykk for at det er direktesendt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...