jente30L Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 sitter og blar gjennom ett blad og det er en artikkel om hva neste barn et til merta og ari bør hete. det er ett slektstre fra hennes side og der på hennes mors side er står det hattemaker ... ett eller anna... så sier gubben.... tenk å hete hattemaker da!!! hhehheh
Store My Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Hehe - vi har jo Jørgen Hattemaker da, mulig det var han samboeren din tenkte på ;-)
jente30L Skrevet 13. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2008 noen andre med gubber som sier mye rart?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 en kompis av meg lurte på hvilken dag jeg hadde leid føderom, så han kunne ta seg fri og komme og hilse på småen... hehe.
Gjest Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Hehe. Hadde med minstemann på jobben til mannen min da han var 2-3 mnd og stod og snakket med en kvinnelig kollega om at skrek en del. Da kommer en mannlig kollega litt usikker og sa "Han skriker en del ja? Rart, datteren til Alf løper rund her hun". Eh, hun var 1,5 år da mens vår sønn var baby. Og han hadde litt problemer med å forstå forskjellen, tjihi. Denne kollegaen skal bli far nå og får seg nok litt av et sjokk når han skjønner at nyfødte ikke springer rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå