Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Er det noen som har opplevd at foreldrene var utro mot hverandre, og hva gjor dette med ditt syn på ekteskap?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Ja mamma var utro, og det var jeg som fant det ut. Jeg var 15 og visste ikke hva jeg skulle gjøre. Det var en ubeskrivelig kjip situasjon. Men de jobbet seg igjennom det og er lykkelige sammen i dag. Det har ikkje gjort så mye med mitt syn på ekteskap. Men har derimot gitt meg et nermest fanatisk hat for utroskap. Det er bare så utrolig ødeleggende. Og jeg håper håper håper at jeg aldri vil bli så korttenkt og så beint frem rotten at jeg er utro mot noen. jeg har bare en ting å si om utroskap, og det er at det gjør man bare ikke mot noen man elsker.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Min far var utro flere ganger, og det var et helvete hver gang det ble oppdaget. De kranglet, hylte og gråt i flere dager, og tok ikke hensyn til oss barna i det hele tatt. Stygt å si det, men jeg ønsket at de skulle gå fra hverandre, men det gjorde de ikke. Jeg skjønner ikke at de orket å ha det sånn. Når jeg tenker på hvordan de oppførte seg, så føler jeg bare et enormt sinne mot dem. At det går an å være så egoistisk. Etter ha opplevd hvordan utroskap ødlegger familien, så kan jeg med hånden på hjertet si at jeg aldri kommer til å være utro mot minn mann. Den smerten vil jeg ikke at noen skal oppleve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå