Gå til innhold

Noen her som har peiling på opppussing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha eikekjøkken fra Ikea, men må ha samme gulv på kjøkkenet og i stua. Hvilken farge på gulvet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer jo veldig ann på interiøret ellers da..

men jeg syntes mørkt alltid er en hit..

Skrevet

Takk for link, det var kjempefint! Ikeakjøkkenet er ikke likt som det, så tror ikke det passer:o( Er redd for at det blir for mye eik også... Vil egentlig ha mørke fliser, men gidder ikke å flislegge hele stua;-p

Skrevet

Parkett? Vanlig tregolv i litt mørkare/lysare enn kjøkkeninnreiinga?

Treng ikkje vere heilt likt, men berre likne litt eller passe til. Eg har kvitt kjøkken, og kirsebærbenkeplate, men litt lysare golv. veldig fint, sjølv om det ikkje liknar heilt:)

Mønster og farge bør passe saman, utan at dei treng vere like. Berre sjå at det liksom passar, på ein måte. Forstår du?;) Som ulike fargar, så passar også ulike mønster saman.

Skrevet

Mørk er bare fint om du gidder å vaske tre ganger i uka. Med unger ville jeg gått for noe nøytralt som ikke all møkk synes på.

Skrevet

Eikeparkett. Greit å ikke mikse for mange tresorter.

Skrevet

Har dette kjøkenet sjølv. Kjempefint!

Vi har Eikelaminat på stova, men valgte golvbelegg i mørk grå flis-imitasjon på kjøkenet. Har mørk gråsvart benkeplate. Syntest det vart litt mykje med eik på alt ,og golvet passa perfekt til benkeplata. Vart lekkert, haldbart, lett å vaske. Har list i overgangen mellom golva i døropninga.Om du må ha same golv trur eg eik er finast. Kanskje du kan ha sokkel i ein annan farge slik at du ikkje er avhengig av at det matchar heilt? Det vil også bryte litt og gjere det meir spennande. Kjenner ei som har dette kjøkenet og eikeparkett. Dei tok sokkel i stål/aluminiumsfarge. Vart fint det!

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...