Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jeg er redd her jeg sitter..Sambo er på besøk hos en kamerat og her sitter jeg alene hjemme med ungene... Vet ikke hva jeg er redd for..men er redd for at det plutselig skal stå noen på verandaen vår..er redd for å plutselig se noen på rommet vårt...er redd...rett og slett redd...føler meg som en liten unge her jeg sitter med låste dører og en telefon ved siden av meg...er livredd for at telefonen skal ringe...er livredd for at noen skal banke på eller ringe på døra....vet ikke hva jeg skal gjøre...vet ikke hvordan man kan få slutt på dette marerittet.. er noen som har drevet på å "tulleringt" meg nå i ett år... Vet ikke hvem det er...Men føler meg ikke trygg... Kan ikke forstå hvem som skulle ha noen glede av å skade meg på noen som helst måte..men noen har tydeligvis en glede av å terrorisere meg... Kan bare ikke skjønne hvem... Så nå sitter jeg her en fredagskveld med en stor pose sjokolade ved siden av meg og trøstespiser så det holder mens jeg ser meg skremt rundt..om igjen og om igjen... Jeg er redd..og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det.....
Kosel Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Har vært i sammesituasjon når det kommer til telefonterror. En mann som gjentatte ganger ringte. Han spurte etter meg når jeg svarte mobilen. Den stod tilfeldigvis i mamma sitt navn da jeg hadde glemt legitimasjon når vi var ute å shoppet sammen en dag og dermed ikke fikk registrere min telefon. Hennes står i mitt navn fordi jeg har kjøpt den i gave til henne. Så han hadde ingen forutsetninger for å vite at det var MIN telefon og spørre etter meg ved fornavn... Jeg truet med å anmelde ham, ingen ting skjedde, han fortsatte. ringte fra stadig forskjellige nr. Jeg skrev opp hver gang han ringte, dato klokkeslett og fra hvilket nr. Om det var ukjent nr skrev jeg det opp.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Jeg er drittredd for å være alene hjemme jeg også, til og med uten at noen har bøllet med meg!!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Hva sa politiet da???? Har hadd lyst til å anmelde det hele lenge (naturligvis)... Men er redd for å bare få beskjed om at jeg kaster bort tiden deres... Så istedenfor sitter jeg her i kroken min mens tårene triller.... HI
Kosel Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 De var veldig hyggelig hos politiet. De skjønte nok at jeg var livredd. Periodevis turte jeg nesten ikke gå ut. Og jeg skulle på kurs i byen hvor de fleste av telefonsamtalene kunne spores tilbake til. Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Var livredd for å dra, for at han visste hvordan jeg så ut, siden han tydligvis visste navnet mitt uten at telefonen stod registrert på meg... Anmeldelsen ble tatt alvorlig og jeg fikk beskjed om å svare telefonene neste gang han ringte å opplyse om at jeg hadde anmeldt ham. Om han fortsatte etter dette eller kom med trussler i forbindelse med at jeg hadde anmeldt ham så skulle jeg ringe de med engang lsik at de fikk satt igang en etterforskning. Men de regnet med at han ville bli skremt av at jeg hadde anmeldt ham. Og det ble han. Dette er noen år siden nå, og skulle han plutselig starte igjen så koster det meg ingenting å ringe politiet å ta opp igjen den saken..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 prøvde meg på noe liknende tidligere...tenkte jeg skulle si at jeg hadde vært å anmeldt han i håp om å skremme han unna..men klarte ikke få fram et ord.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå