Gå til innhold

Like godt Mia Gundersen eg:-) Syns u e ærlige og rett fram:-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg også:)

Skjønner ikke hvorfor det er så mange som har så mye imot henne.

Skrevet

Har litt sansen for hu jeg,dessuten er hu småsexy.

Skrevet

Har ikke noe imot hnne, men er kanskje i overkant ærlig?

Skrevet

Jeg har jobbet et sted der hun jobbet en periode.

Jeg må si at det inntrykket jeg hadde på forhånd om at hun er arrogant, full av seg selv, nykkete osv. osv. stemte 100%;o)

Sorry to say...

Synes det fremstår som ytterst patetisk når hun må skrive den boken. Hadde hun hatt noe ordentlig å komme med, hadde hun jo ikke trengt det. Blir bare litt trist egentlig, at hun må skrive om hvem hun nesten hadde sex med osv.

Skrevet

Jeg har også sansen for Mia . Syntes hun er kul jeg:)

Skrevet

Så kjekt at noen er enige med meg:-))

Skrevet

Jeg har like liten interesse av hennes sexliv som hun har av mitt. Sikkert snill og grei hun...men muligens litt tankeløs.

Skrevet

Liker henne jeg også, men kjenner henne ikke. :-)

Liker sånne typer som gir litt blanke i janteloven, og tør å gi litt blanke. :-)

Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID!
Skrevet

Ja, som en ekte siddis så synes jeg Mia er en drittkul dame!!

Hun tør være seg selv, ikke redd for å drite seg litt ut og hun er absolutt ett godt forbilde synes jeg:)

Go Mia!!:)

Skrevet

Hvorfor skal man gi ut bok om hvem man pulte før man ble gift?

Skrevet

Jeg er også ekte siddis, men jeg mener at stavanger-dialekta burde vært forbudt ved lov på tv. Høres helt for jævli ut... eneste som klarer det sånn noelunde er Erik Thorstvedt. Jeg får lyst å grave meg ned, hver gang jeg hører noen fra stavanger snakke på tv!! :P

Skrevet

Hvorfor ikke? :-)

Har ikke lest den enda, men er ganske sikker på at det står mye mer i den boka, men media synes sikkert det med puling er mest interessant... Og hvorfor? Jo, fordi det selger. :-)

Skrevet

Det er ikke alt man trenger å skrive bok om. Jeg hadde ikke likt det om jeg hadde vært Kjell-Inge Røkke eller familien hans...

Det blir liksom enda et rop om oppmerksomhet.

Skrevet

Mitt inntrykk er at Mia Gundersen er en sånn person som burde vernes mot seg selv..

Skrevet

Går dårlig med karrieren? Meningsløst møl, som de fleste andre biografier om personer som enda lever. Ingen som skriver sannheten da.

Skrevet

Jeg liker henne også godt.Synes hun er tøff, og har en herlig humor =))

Og så er hun ei flott dame!

Skrevet

Jeg registerer kun at det hun står fram med er noe jeg selv ikke hadde turt å avsløre.

Jeg kjenner henne ikke, men hun virker til å være ei ålreit dame. :)

Skrevet

Tviler på det "Silvia"..Tror nåkk hun sitter godt i det:-))

Skrevet

Henne som person aner jeg ingentingen om, men slike sex-avsløringer er tarvelige synes jeg. Når man må begynne å spille på hvem og hvor mange man har hatt seksuell samvær med.. Who cares?

For øvrig synes jeg hun virker sprudlende og livlig. Og hadde ikke hatt noe i mot å dele en flaske vin med henne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...