Mamma til gullet og en i magen Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Hei! Jeg er i første prøveperiode og lurer på om det er noe på gang... Hadde EL på mandag og siden i går (!) har jeg hatt ømme bryster, det "stikker" litt nederst i magen og på innsiden av lårene (???) Føler meg litt oppblåst og ringene sitter godt på fingrene i dag for å si det sånn, hehe. Hvor tidlig kan jeg teste??? Jeg forventer mensen 19.september... Klem PS: SIst gang jeg ble gravid skjedde det veldig fort, men jeg tenkte ikke over symptomer før mensen uteble og det plutselig gikk opp et lys, hehe.
Gjest Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 hei=) jeg tror man kan teste med en dyr test opp til en uke før etter det jeg har hørt=) Lykke til
Elva Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Du kan kjøpe testen til Clareblue på apoteket, og den kan du ta 4 dager før mensdag. Lykke til:)
Mamma til gullet og en i magen Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 Ok, takk! Clearblue it is!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå