ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Brudekjolen min er veldig dyp utringet i ryggen og det er saapass tykt fòr ved bysten at jeg egentlig ikke trenger BH under. Men synes liksom det hoerer med, da. Gaar aldri uten BH ellers... "Maa"/"boer man ha BH?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Jeg er helt enig med deg, for meg føles det veldig rart å gå uten BH under brudekjolen. Men det går ikke med BH under min kjole, ikke korsett heller for det synes uansett. Så jeg putter noen ammeinnlegg ned i kjolen i tilfelle lekkasje siden jeg ammer babyen min, snører godt til og håper den ikke faller ned.... Kanskje etterhvert føles det helt naturlig.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Du bør ikke ha bh hvis den syns. Fins jo teiper og greier å hjelpe seg med. Men hvis du har store bryster, bør du velge en kjole som tillater deg å bruke bh. Dissende patter opp kirkegulvet tar seg ikke ut, he,he....
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 store eller små pupper, jeg har hittil uansett ikke sett en eneste dame som har sett pen ut uten bh. Det hadde ikke fallt meg inn å kjøpe en brudekjole som var så utringet at jeg på den ene dagen i mitt liv skulle gå uten bh og føle meg ukomfortabel.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Hvordan vet du at du aldri har sett det? Kanskje har du sett mange vakre damer i kjole uten at du har tenkt over at hun ikke har bh på? Det er jo ikke bare utringing som gjør BH-bruk vanskelig. For min del er det kombinasjonen lav rygg og halterneck som gjør at en bh vil synes uansett.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Jeg kunne aldri funnet på å gå uten bh til daglig, men vurderer å gå uten under brudekjolen fordi jeg ikke har funnet undertøy som blir pent under. Kjolen løfter ganske bra, så selv med mitt store frontparti går det bra. Dette er såpass individuelt og avhengig av kjolen du har at det er veldig vanskelig for andre å svare på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå