Gå til innhold

mindre kontroller med svangerskap nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på første kontroll i dag, er nå snart 12 uker. fikk da beskjed om at jeg kunne bestille ny time da jeg var ca 25 uker.. syns det var så veldi lenge til?? men gjerne bare jeg som syns det ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les dette:

.http://www.babyverden.no/templates/Article____7672.aspx

Skrevet

Veit ikkje når du fekk forrige barn, men dei har visst kutta ned på kontrollane for alle, ikkje bare fleirgongsfødande. Første kontroll i veke 12 og neste i 25 (med ultralyd mellom der, i veke 16-19, er heilt normalt). Fekk også det, er og er førstegongs.

Skrevet

Jeg venter nr to og har gått ca en gang i mnd - kommer vel litt ann på legen også. Men husker at det ble en forandring i rutinene rett etter at jeg fikk min første, så det er nok ganske vanlig det du forteller. men ønsker du hyppigere kontroll er det bare å bestille time! Er jo lenge å vente da - selv om man har prøvd det en gang før.

Skrevet

det er vist helt vanlig det. du har jo ultralyden innimellom der som regnes som en kontroll.

Selv har jeg hatt veldig hyppige kontroller, og jeg aaaner ikke hvorfor, men regner med jeg har hatt 13 kontroller allerede og er 35 uker på veg. og nå skal jeg jo inn enda oftere... det er bare ett år siden sist jeg fødte, så selv syns jeg det er unødvendig ofte, men men.... syns bare det er litt stress fordi jeg må hale med meg førstemann også. :) det kommer nok veldig an på legen og jordmoren din...mine er nok litt ivrige.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...