Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Legen min mente i dag at SF-målet mitt var for høyt, at magen min var for hard og at jeg hadde for mye fostervann til å være i uke 30. Jeg har hele tiden vært uenig i terminen, og mener det er tidligere. Dette var legen enig i i dag... Var på 3D ul for tre uker siden, og han sa ingenting om mye fostervann, men når han målte babyen kom det opp en termin 2 uker tidligere... SFmålet mitt var på 28 i uke 30, og ligger derfor midt i det øverste feltet... Trodde alt som var innenfor det grønne området var "normalt" jeg? Har ligget på samme sted hele veien (hun har hele tiden fulgt sin egen kurve...). Nå har jeg lest masse skrekkhistorier på nettet om mye fostervann, og at man skal bli henvist til spesialist ved mistanke om mye fostervann... Jeg fikk bare en ny time hos samme legen om tre uker... Så skulle hun vurdere da om jeg skulle få henvisning til sykehuset for ny terminvurdering... Men så lenge jeg ligger innenfor det grønne området på skjemaet, hun har vokst jevnt hele veien... bør jeg være bekymret? Bør jeg kreve å få det sjekket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå