Gå til innhold

Noen som kan anbefale meg en god deodorant? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns jeg lukter svette uansett jeg.. Har prøvd diverse merker men er nå lei av å famle i blinde, så hvis du har en du syns funker, værsåsnill si meg hvilken!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neutral sin funker!!

Og den lukter ingenting, så vil ikke kræsje med parfymen din :))

Skrevet

Vaseline Intensive Care (er det ikke det den heter tro) antiperspirant UTEN parfyme!

Skrevet

Sterilan BioRythm sverger jeg til. Den er kjempegod! Nøytral antiperspirant uten parfyme.

Skrevet

Nivea er deiligst. Helst Pearl Beauty. Lukter herlig og funker supert :-)

Skrevet

Liker best neutral sin jeg også. Har kun brukt den i flere år nå.

Skrevet

MUM rose ,den rosa, vet du:) Kan gå i "dagesvis" uten å lukte svette;)

Skrevet

HI her. Takk for svar alle sammen! :) Hadde egentlig venta meg noen sure og frekke svar ala "vaske deg kanskje", så nå sitter jeg her gledelig overraska, og skal skynde meg i butikken i morgen tidlig!

Skrevet

Neural sin er kjempebra. Drev å kjøpte stop 24 på apoteket til over 100,- stk. siden ikkeno annet virka, men Neutral sin er like bra og koster 35,-

Skrevet

Du bør ta deg råd til å kjøpe en som koster litt mere enn 30 kr... Er jo ikke hver uke du kjøper.. VICHY har en til 99 kr, den er kjempe effektiv!!! Fås på apoteket!!

Skrevet

Signerer denne. Neutral sin er best, jeg har brukt den i flere år....

Skrevet

Har lest masse råd på forum om deodorant siden jeg sleit så fælt med svetting før.

Dropp dagligvare- deone om du har prøvd masse som ikke funker.. Prøve enten Vichy fra apoteket eller biotherm fra parfymeri(eller billigst fra strawberrynet.com).

Holder ikke disse så kan du prøve stop 24 (apotek/vita?). Neste steg er Yerka(apotek) og siste er aluminiumsklorid (apotek).

Jeg svetter såpass at jeg må bruke aluminiumsklorid, den trenger man bare påføre en-to g i uka- annenhver uke, bruker biotherm i tillegg de siste dagene før ny påføring.

Skrevet

Anbefaler Nivea Pearl Beauty, jeg også. Har brukt Nivea i mange år, og er storfornøyd. Og når Peal B kom, ble det enda bedre :-)

Skrevet

Anbefaler en antipersperant uten alkohol.. istede for deoderant.. :)

Min nye favoritt er sterilan biotherm.. :) Den lukter, men lukten forsvinner når den er tørr..

Skrevet

etter at jeg prøvde biotherm sin stick deo bruker ikke jeg noe annet. Klart det koster penger, men jeg kaster ikke så mange klær som før så det går vel opp i opp:)

Skrevet

Jeg har brukt de ulike fra Niea i mange år og har vært veldig fornøyd med de. Ønsket å bytte til noe mer naturlig og bruker nå Helsedeodoranten som kjøpes på helsekostbutikker. Det som er fint med den er at den er helt naturlig og ikke har noen lukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...