Gå til innhold

OKI, dagens avstemming:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en god mellomting her. LFT er vel egentlig det mest nærliggende, men jeg har blitt ganske mye mer dreven etter mye dib-trening.

Skrevet

vi snakker skriving nå ikke sant? bare sånn at det ikke er en sjult mening jeg ikke ser.

i tilfellet så går jeg for tøtsj. fikk heftig opplæring i det siden jeg aldri taklet og skrive for hånd

Skrevet

skriving ja:)

her går det i tøtsj, av og til med masse skrivefeil, når jeg finner ut at jeg har plassert fingrene mine ett hakk for langt mot hit eller dit;)

Skrevet

Har aldri lært touch-metoden, så sansynligvis er det ikke den jeg bruker. Kjører min egen metode, nemlig klask i vei og se hva man treffer, gå tilbake og rett.

Skrevet

Touch - med avvik (ustandardisert sådant) :-) Fikk opplæring i det på ungdomsskolen - på skrivemaskin!!! Ja, jeg vokste opp i steinalderen, den gangen bare de aller tøffeste gutta hadde Commodore 64...

Skrevet

Høres ut som meg etter en gintonic (altså nå, omtrent...)

Skrevet

tøtsj ja!

Det eneste jeg husker fra åttende klasse.

Skrevet

Hehe - ser på profilen din at vi er omtrent like gamle - altså steinalderen :-)

Skrevet

Store My, da er vi to! Skikkelig DYP skrivemaskin.

Skrevet

touch leder med 6 mot 2:)

Må bare legge til at min touch er langt fra perfekt. Jeg vet godt å finne slette-tasten med min høyre lillefinger for å si det sånn, det går uten problemer;)

Skrevet

Jepp, og så med sånn fint "pling" når man skyver den bort til venstre (grønn var den også...)

Skrevet

hva står lft for a?

bare klabber ivei jeg, og håper det blir leselig ;)

Skrevet

lft = let, finn og trykk (eller tar jeg feil nå?)

Skrevet

Gikk vi på SAMME ungdomsskole, tror du? Min begynte på E...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...