Snurrepippen Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Det hadde vært kjempeflott om du ville se på meg :-) Jeg er veldig misfornøyd med jobben jeg har nå og håper på å bytte jobb snart. Dukker det opp noe for meg i nær fremtid? Den store drømmen er å starte for meg selv. Klarer jeg å gjøre det så godt at jeg kan leve av dette? Kan du se noen tidsramme?
LINEDRI Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 stanna inte på det jobbet, det är inte bra för dig, du funderar ibland på att stanna kvar bara för att det är enklast så. Att öppna eget verkar vara en klok idè, det kommer att vara lite tufft i början, så ha gärna besparningar, men du kommer att kunna leva och vinna på att öppna eget. Det är något som du riktigt brinner för.
Snurrepippen Skrevet 22. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2008 Å, tusen takk! Nå ble jeg veldig glad og lettet. Kjenner at det er veldig tungt å gå på jobb ja... Kan du se noe hva jeg skal satse på? Jeg jobber med design og har flere ideer på lur. Enten satse nettbasert, eller lokalt? Noe annet jeg bør se opp for? Kan du se når jeg får dratt dette igang (2008, 2009 eller lenger frem)? Igjen, tusen, tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå