Gjest Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 kastet samboeren min ut i starten av uken pga en bagatell egentlig, men ting har bygget seg opp over tid.. og nå angrer jeg det ene øyeblikket og ikke det neste.. får mange råd og noen sier jeg bør og andre at jeg ikke bør ta han tilbake om sjansen byr seg.. men har enda ikke hørt noe fra han, har skrevet et praktisk brev til han, men idag knakk jeg og skrev et mer føleleseladet brev.. noe som kan se litt om hva som skjer fremover, evt gi meg konstruktive råd om veien jeg bør gå og hva han føler/tenker nå.. jeg er født 080377 og han 050774 takker fra bunnen av mitt hjerte!!!
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Har prøvd å se litt i kortene og det er ikke helt lett, jeg er ikke så veldig flink i dette.. Men det som kommer opp er bra familieliv og kjærlighet, forandinger... Men også litt ensomhet kommer flere ganger her.. Men andre gangen jeg spår ser det kanskje ut som om det ordner seg altså!! Kommer opp det! Så får håpe jeg tar riktig;D Lykketil! Ville du sett litt på meg?? Kjærlighet og graviditet? f:22-05-89 han:06-03-86! Takk på forhånd!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 hei du!! ser vi er i samme situasjon, om du sender meg en pm så skal jeg rote frem kortene mine senere idag og se på deg takk for at du så på meg, jeg vet ikke lenger om jeg vil ha min eks tilbake, men godt å se at det kanskej finnes håp om jeg skulle endre mening.. vi har ennå ikke snakket om bruddet, har fått en email fra han og den var helt nøytral.. så får nå se hva som skjer fremover... stooooor varm klem til deg
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Tusen takk, har sendt deg en pm nå.. Spent på svar! Varme klemmer tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå