Gå til innhold

herregud,så dyre vintersko til de små!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg nekter å betale 700 kr for et par vintersko som kommer til å vare i en sesong!gutten min er 1,5 år,hvilke sko kjøper dere som ikke koster så steike mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt vintersko til den prisen hvert år vi. Synes det er viktig med gode sko som er et merke som er kjent og at de får god omtale.

Ikke alle god er like dyre, men da synes jeg at merket ofte blir ukjent:) Kanskje vi er litt dårlige på å prøve nye ting:)

Skrevet

Se på Obs! da, men ser gjerne at de skoene som er billigere også er tyngre på beina og da blir det vanskeligere for de små å bevege seg og gå. Tungt nok som det er i snøen... Samme med stive, tykke dresser... Du kan ikke regne med at barnet skal bruke vinterskoene to sesonger på rad uansett når de er så små. De vokser jo så fort atte...

Bare se forskjell på f.eks de ordinære cherroxene og viking thermo. Himmelvid forskjell.

Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID!
Skrevet

Fått friends sine vintersko vi. koster bare 249kr denne uken og har vært best i test:)

De var ganske lett på foten synes vi, ikke tunge hverftfall.

Men vet ikke om andre som skal være billige og gode, jeg hadde iallefall ikke kjøpt vintersko på sparkjøp foreks..må være noen som er litt kjente merker...

Skrevet

Er de best i test i år også? Alle produkter forandres litt fra år til år, av forskjellige grunner. Så om de var best i test i fjor, trenger de ikke være det i år...

Bare nevner det altså, bruk for all del de skoene dere selv vil til barna deres:) Vi har hatt god erfaring med viking sine sko flere år på rad, så kommer nok til å gå for de igjen.

Lykke til i skovalget, hehe, godt valg;)

Skrevet

Har pleid å kjøpe Skofustex, tror de koster 498 eller deromkring, de har vært veldig fine de, men har måttet ha Ullvangsokk oppi midtvinters. Kjøpte Superfit til Lillemor i fjor, de kostet rundt 500 for de smp str, de var kjempebra.

I år gikk jeg for Viking Goretex til 600 kr, men fikk 50% på det ene paret fordi butikken opererer med sånne stempelkort hvor det er 50% på hvert 6.par og dette var nr 6:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...