Gå til innhold

Misunner venninna mi.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er så nyforelska at det nesten er farlig for diabetikere å se på henne og typen, så sukkerspinnsøte er de mot hverandre.

Er veldig glad på hennes vegne og ønsker henne alt godt, men skulle gjerne vært i hennes sko altså - ikke at jeg vil bytte ut gubben, men skulle gjerne fått hoppeslott i magen hver gang han kom inn i rommet. Vi har vært sammen i syv lange og syv breie nå og elsker ham så høyt, men blir jo ikke svett i håndflaten og rødmende når han ringer lenger ;)

Kjærsteriet har liksom rast litt nedover prioriteringslista etter at puddingen ble født, skulle tatt tak i det ja.

Noen romantiske forslag til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅååå, nå må jeg bare fortelle om meg og mannen min, har vært sammen i 12 år i disse dager. Kjørte hver sin bil i dag og parkerte ved siden av hverandre her hjemme samtidig. I det jeg går ut av bilen blunker han til meg og ser på meg med et spesielt blikk, kjente jeg rødmet og ble småskjelven og forventningsfull, sånn som man fort blir når man er nyforelsket. Deilig følelse!

Tipset mitt er å SE hverandre i hverdagen, en romantisk middag for 2 på en fancy resturant er veldig romantisk, men det er hverdagsromantikken som betyr mest i det lange løp. :o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...