Gå til innhold

Murringer kun en liten uke etter EL.....hm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Nokså fersk her, men lurer på noe....Tror jeg hadde EL-slim på mandag (8/9). Har hver dag siden mandag hatt skikkelige mensmurringer i nederst i magen, og spes. litt mer på den ene siden enn den andre, samt press på blæra og følt meg veldig oppblåst (har ikke spist mye fiber....). Hva kan denne murringen være? Dette er første måned vi prøver, og har ikke helt satt meg inn i dette....har heller aldri følt på kroppen min tidligere hvordan jeg er ved EL da jeg har gått på prev så mange år og ikke brydd meg om det....

Flere som kjenner seg igjen?

Klem spireklar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også EL på mandag og nå føler jeg at det stikker i brystene og jeg kjenner det murrer litt i magen...Tok faktisk en test i sted, men det er vel AAAAAALT for tidlig enda...hehe. Blir bare litt nysgjerrig. Dette minner mistekelig om sist gang....

Blir litt vel overrasket om det blir full treff ved første forsøk!

Jeg har hørt at man kan kjenne tegn ganske tidlig, så det er ikke godt å vite om dere har "truffet" eller ei. Vet faktisk ikke hvor tidlig det går an å teste seg, for sist gang skjedde det veldig raskt med oss men jeg ble ikke klar over at jeg var gravid før mensen uteble.

BLir spennende å høre! Lykke til ! :)

Klem

Skrevet

Titt-tei, jeg hadde også el på mandag. Dette vet jeg ganske sikkert fordi jeg var til gyn. på tirsdag og han mente jeg hadde hatt el, antageligvis på mandag.

Jeg har alltid sagt at jeg ikke tror det går an å kjenne symptomer på graviditet så tidlig. Jeg tror at hvis man leter, så finner man, og jeg har funnet mye rart...:-D Bl.a. har jeg hatt en del slimete (sorry) utflod i går kveld og i dag. Jeg lurte på om det kanskje var el (selv om jeg egentlig vet at det ikke er det) og tok el-test, men den var negativ. Så nå lurer jeg jo fælt... :-D Tullingen meg...:-D

Klem

Skrevet

PS, jeg har også hatt disse murringene i går og i dag. Og veldig oppblåst, men det er igrunnen et problem jeg ofte har, så tror ikke akkurat at det er noe symptom... Haha, man "scooper" opp alle symtomene man kan finne...:-D

Skrevet

Enig den A1973... Forrige pp var jeg jo sååå sikker på at jeg var gravid og hadde MASSE "symptomer".... :-P

Skrevet

Hehe, sant nok. Får heller vente og se :)

Skrevet

He he, oppblåst jeg også, men siden mannen min har prompa minst like mye som meg siste par dagene, antar jeg at det er noe vi har spist... Begynner selvfølgelig å tenke på mye rart, men leter man så finner man somregel noe.. Helt enig i det ;-)

Skrevet

Hehe...ja, det beste er bare å vente å se...

Jeg tviler vel sterkt på at vi får full klaff på første førsøk (pessimisten meg), men er lov å håpe...

Gått på prev siden jeg var 16 (nå 27) og sjansen er vel liten for at det klaffer ved første forsøk....Men, har gooooooooood tid...Men vil jo helst bli NÅ da!! :) Ønsker meg et junibarn...å da må jeg kjappe meg...hehe

Vet dere hvordan farge det egentlig skal være på EL-slimet? Lysrosa eller kan den også ha lys/blank farge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...