Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Noen som har tips til noen som er gode og varme, samt vannavstøtende? De som Obs har hatt på kampanje, Friend's sine, er det bra?
Koala *g07* Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Aner ikke ang de. Vi har kjøpt Viking Goretex til sønnen vår.
Gjest Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Aner ikke, men anbefaler også viking goretex:) De er litt bredere over lesten enn ecco sine, sa damen i butikken. Synes det er litt ålright jeg, for da kan han bevege føttene bedre inni skoene:)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Har Ecco som i fjor, veldig fornøyd. I tillegg har vi Viking Thermo støvler som skal brukes da det er slapse vær.
Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID! Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Vi hadde viking goretex i fjor..holdt absolutt mål de, tror de koster rundt 400-500kr eller noe.. Nå har svigermor kjøpt Friends sko til kr 249 til datteren vår (tilbud denne uken),jeg sa hun skulle kjøpe disse siden jeg har hørt mye positivt om disse og de var best i test i 2006....er spent på å prøve dem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå