Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Han kommer med det samme argumentet hver gang vi krangler; han ville ikke gifte seg med meg. Det var det jeg som ville. Men jeg kan ikke huske at jeg truet ham ned til alteret og tvang ham til å skrive under. Så vidt jeg husker, var han med på det helt frivillig. Sukk.... er visst et dårlig menneske jeg
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Uff, det der er dårlig gjort av mannen din å si. Du får bare be han om å hente skilsmisse-papirene da, om han fortsetter sånn:( Kan hende at han begynner å tenke seg litt om da?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 men herregud,hva er det med han?om han angrer så mye hvorfor drar han bare ikke?be han holde kjeft neste gang og spør han om du dro han ned kirkegulvet og plaga han til å skrive under?hvilket idiotisk argument er dette i det hele tatt? tror han dere hadde hatt det bedre om dere ikke var gift?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Stakkars lille mann, slepte du han ned kirkegulvet i halsbånd og tvang han til å si ja da, eller torturerte du han til han sa ja? I så fall be han anmelde forholdet! Hvis ikke fortell han at det finnes mere konstruktive måter å løse en konflikt på, bedre komunikasjon og mindre sårende kommentarer kan være en god start. Lykke til!
Gifteklar:0)) Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Vet du hva? Hvorfor ikke bare skaffe deg de papirene, så neste gang dere krangler og han sier han ikke ville gifte seg så sleng papirene i trynet på han og se hva han sier da. Hadde ivertfall jeg gjort!
Moderator. Hannah Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Uten å tråkke oppi noe sårt så vet jeg at mannfolk kan ha et ønske om å binde seg av kjærlighet, men også ofte har lett for å bli overkjørt i prosessen. Når gutter står å ser på den de elsker mest i sitt liv ordner med alt til den store dagen, ser på iveren til sin kommende kone, smilene, gleden....da er det ofte mannen ikke ønsker å si sin mening oppi dette for å unngå den gleden sin kommende kone har av å ordne i stand. Problemet med dette er at mannen kan til tider bruke dette mot sin kone i ettertid. Så til alle kommende koner her: uansett hvor mye mannen din lar deg styre til det kommende bryllupet, ta han automatisk med på planleggingen til den minste detalj, ikke spør, men krev det for fordi dette er deres dag. Bare et lite innskudd av en mannehjerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå