Gjest Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Fikk reklame fra FK her forleden og leste litt kort om det.... Synes det så litt interessant ut, forsåvidt. Nå har vi relativt ny vedovn, da... Men må vi gjøre forandringer i forhold til den pelletsovnen? Tenker på pipa da. Er nokså uvitende om dette da:) Har hørt at de suser endel de ovnene, men kanskje det bare gjelder de gamle modellene?
Gjest Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Kan det ha kommet til noen andre som vet det nå kanskje?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Du må bygge om, fordi du må ha en plass å ha "matingen" av pelletsene til ovnen. Morfar satte inn en sånn, og det var litt mekk. Har dere ny vedovn ville jeg beholdt denne, nye vedovner er kostnadseffektive og miljøvennlige
Gjest Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Stemmer det, når du sier det. Husker det nå... Nei, vi blir nok å beholde ovnen vår ser jeg:) Den burde være bra nok, den er fra 2007 tror jeg eller var det 2006, jaja:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå