Gå til innhold

Ble glad da jeg hentet posten idag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk shooshoos bootiesene jeg bestilte for nesten 2 uker siden. De var kjempefine og ikke veldig dyre heller :) Er litt store ennå, men kan bare ha litt tykke sokker i (må nesten det for de er ikke så tykke i seg selv). Men de er sååå fine og nå kan vi bære ham i selen i hele vinter uten at han fryser på føttene - jeg orker nemlig ikke dytte vogna gjennom 15 cm slaps.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he var et rart navn. Er det noen sko til en liten baby eller noe?

Jeg var så kry når jeg kjøpte lillebror sine første støvler i str.19 og hadde de med i bhg (det hele begynte når de hadde hatt noen andre sine støvler på han i bhg pga han hadde bare joggesko. Han kan ikke gå heller. Og jeg er helt hysterisk når det kommer til å ha andre sine sko på mine barn) I alle fall så var jeg helt stolt. Det skulle ikke mangle på utstyret til mine barn!

Så kommer jeg og skal hente han første gang det hadde vært regn etter at støvlene er på plass og bhgdama sa det at de passet ikke. De hadde vært 2 stk som hadde prøvd å få foten nedi, men han begynte å gråte pga hadde rett og slett for tykk legg til å komme nedi. Gjett om jeg følte meg teit!! Så jeg gikk på reflex og kjøpte slike poser som han kan ha på beina. De skal være vanntette også. Tåler nok ikke at en holder de under springen i 15 min alså, men de holder en stund. Og de er helt supre, de sier det i bhg også. De er varme også.

Og de var minst like billige som et par med støvler =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...