Gå til innhold

Noen med peiling på dette?:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt på vg2 helsefagarbeider, til nese år vurderer jeg å søke på vg2 helseservicefag for å bli apotektekniker, det er dette jeg har lyst til å bli, men denne utdanningen har de ikke her. Men så lurer jeg på om jeg slipper almenn fagene? siden jeg går vg2 dette året. blir jo alt på nytt..noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må selvfølgelig flytte for å gå denne linja da:)

Skrevet

Ja, du kan ta kun linjefagene, dersom du allerede har generell studiekompetanse:) Det gjorde jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...