Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Har begynt på vg2 helsefagarbeider, til nese år vurderer jeg å søke på vg2 helseservicefag for å bli apotektekniker, det er dette jeg har lyst til å bli, men denne utdanningen har de ikke her. Men så lurer jeg på om jeg slipper almenn fagene? siden jeg går vg2 dette året. blir jo alt på nytt..noen som har peiling?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Jeg må selvfølgelig flytte for å gå denne linja da:)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Ja, du kan ta kun linjefagene, dersom du allerede har generell studiekompetanse:) Det gjorde jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå