Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Ikke verst dette.. Da jeg kom inn her var det noen få som holdt liv i bam og fikk opp liv her igjen. Dette var ca midten av juli og før det kunne det gå veldig mange dager mellom hver innlegg. Ettersiden det har det øket jevnt og trutt her med bammere. Og det er kjempekoselig:) Veldig bra at det er mange som legger ut nye innlegg, og det mest koselige av alt er at de aller aller fleste innlegg blir svart på her. Håper dette fortsetter framover:)
Gjest Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Ja det er veldig fin stemning her. Var så glad da jeg oppdaget det for inne på DiB kunne det bli vel hatsk til tider.... Nå er det ikke de mest kontroversielle tema som tas opp her inne da, men ser liksom ikke for meg at damene på Bam flyr i strupen på hverandre over barneseter eller parkdresser :-/
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 Helt enig. Jeg skjønner ikke vitsen med å bare svare på visse tråder, og bare la være å svare på tråder fordi en ikke liker den som har startet den.. Eller hvorfor de gjør det vet jeg jo ikke helt sikker men.. Men det der med å fly i strupen på hverandre og svare stygt og frekt og minst barnslig blir bare for dumt generelt og særlig inne på ett forum der ingen eller få vet hvem andre er..
blond Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Vi har hatt noen gode eksempler på at uenigheter ikke fører til sure miner og iallfall ikke over tid. Det er godt at folk føler seg trygge her!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Jeg liker dere her inne, og synes vi har en koselig stemning her .Derfor holder jeg meg her, og håper mange flere gjør det og.
piano♫ Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Jeg synes det er super stemning her inne, men skulle ønske vi hadde noen av de "konstruktive kranglefantene" her inne. Jeg savner noen skikkelige diskusjonsinnlegg, men uten at noen blir lynsja, om dere skjønner. Saklige diskusjoner. Har tenkt og tenkt på hva jeg kan gjøre med det selv, men ender ofte opp med å være så sliten når jeg setter meg med bam at kniven er litt sløvet... ;-). Det er faktisk en av grunnene til at jeg fremdeles suser innom dib (tildels også kranglesiden der), for å se noen litt friske meningsutvekslinger - og da er det ikke personangrepene jeg nyter!
~~DoraDora~~ Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Enig med piano... Men jeg Bam er hovedsiden jeg bruker. (Er bare innom dib en gang i blant)
blond Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 Større utfordringer er også grunnen til at jeg er innom dib av og til. At sidene dekker ulike behov synes jeg er helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå