Supha Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Noe fra Ringenes Herre synes jeg.. skikkelig stygt..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Har ikke hørt den varianten, men jeg vet noen som heter Nandor og Mardon. Det er navn som finnes her i distriktet:) Mandor var rart, men sikkert noe en blir vant til:)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Er det ikke det hun sier i den Jarsberg reklamen da"....pastor Mandor"
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Det var dagens... Haha, "pastor mandor" fra Jarlsbergreklama????? Noen som har skulket norsktimene her?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 Uff da, har nok skulket den timen ja...rødme, rødme
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #10 Skrevet 12. september 2008 Faktisk så jeg Lise Fjeldstad i en reklame! Hadde aldri trodd hun skulle selge seg billig. Hun siterer fra "Gjengangere" av Ibsen. Det er der pastor Manders kommer inn, for dere uinvidde. Manders er et etternavn, Mandor er et fornavn. Mandor er ikke det verste forslaget jeg har sett her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå