Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Mandor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe fra Ringenes Herre synes jeg.. skikkelig stygt..

Skrevet

Har ikke hørt den varianten, men jeg vet noen som heter Nandor og Mardon. Det er navn som finnes her i distriktet:)

 

Mandor var rart, men sikkert noe en blir vant til:)

Skrevet

Er det ikke det hun sier i den Jarsberg reklamen da"....pastor Mandor"

Skrevet

Det var dagens... Haha, "pastor mandor" fra Jarlsbergreklama????? Noen som har skulket norsktimene her?

Skrevet

Uff da, har nok skulket den timen ja...rødme, rødme

Skrevet

Faktisk så jeg Lise Fjeldstad i en reklame! Hadde aldri trodd hun skulle selge seg billig.

Hun siterer fra "Gjengangere" av Ibsen. Det er der pastor Manders kommer inn, for dere uinvidde.

Manders er et etternavn, Mandor er et fornavn.

Mandor er ikke det verste forslaget jeg har sett her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...