hit og dit Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Me skal muligens feire storfamiliejul i år. Sammen med samboer sin søster, hennes mann og deiras fire barn.(og ein haug andre). Det vil sei dei har to sammen (4år og 1år) og han har to fra før (11 og 13år). Så da lurte eg på om me skulle kjøpe gave til dei også, siden me feirer sammen. Har ikkje kjøpt til dei før, for eg har desverre ikkje komt på dei. (Er usikker på når dei har feira jul med dei også). No får jo unger mange gaver til jul da, så det er jo ikkje sikkert ungene har sjekkliste på kven dei har fått fra, men det er vel egentlig det riktige? Og kjøper vi denne jula så bør vi vel fortsette med det også? Håper eg ikkje kjem fram som gjerrig, det er ikkje meininga. Eg har ikkje så mykje med dei å gjer, fordi me bur langt vekke så eg har desverre ikkje komt på dei tidligere julafter
Lykkeliten og jeg Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Hvis dere skal feire jul sammen syns jeg du burde kjøpe en gave til dem ja. Trenger jo ikke være noe dyrt, men sånn at de ikke føler seg utenfor.
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Syns du skal kjøpe til dem både denne julen og de som kommer
hit og dit Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 Ja, det er det eg og tenker. Har nesten litt vondt av at eg ikkje har komt på dei andre julafter. Håper at det er så mange gaver at ungene ikkje merka det da... Er ikkje redd for prisen da. Kjøper eg noko så blir det nok samme prisen til alle, ca.
hit og dit Skrevet 12. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2008 Håper berre mora, som ikkje er så glad i vår familie, ikkje reagerer da. For det er jo naturlig å fortsette med det når ein har kjøpt ein gang.
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Drit i mora! Hun har ingen grunn til å blande seg inn i at ungene får julegaver fra bonusfamilie
hit og dit Skrevet 12. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2008 Sant det, ein bør jo vera glad for at folk blir glad i ungene sine. Eg vart meir kjent med desse to bonusungene i sommer, og dei var utrulig herlige. =)
Lykkeliten og jeg Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Det er da ungene som hadde følt litt på å ikke få samme behandling som resten av barna.. ikke mora... Og såpass store unger vet nok veldig godt hvem de har og ikke har fått gave fra.
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 Tror du ikke hun hadde blitt sur hvis dere ikke hadde gitt gave også? Hun er såret og har piggene ute. Håper for barnas skyld hun klarer å late som hun syns det er flott at de har fått julegave av dere
hit og dit Skrevet 12. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. september 2008 Du har eit poeng der Kajsa. Mykje mulig det blir storm i vannglasset uansett......
hit og dit Skrevet 12. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. september 2008 Ja klart ungene er viktigast og mora sine følelser er ikkje av betydning egentlig, for meg, men eg håper jo for svigerinna mi sin del at det ikkje blir trøbbel av det da.
LegallyBlond Skrevet 12. september 2008 #12 Skrevet 12. september 2008 Hadde helt klart kjøpt om dere skal feire jul sammen. Enig i at om du først begynner å kjøpe presang, så er det naturlig å fortsette med det. Og siden det er nå dere har fått litt kontakt med dem vil det jo også nå være mer naturlig å gi gave. Vi gir forøvrig både jule og bursdagspresang til min svogers bonusdatter, men vi har god kontakt med dem.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 12. september 2008 #13 Skrevet 12. september 2008 Siden dere nå skal feire sammen, så bør dere vel kjøpe en liten ting til dem =)
hit og dit Skrevet 12. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 12. september 2008 Bursdagsgave har eg gløymt og. Det er det nok naturlig at me begynner med også da. Har jo lyst dei skal føle seg 100% som ein del av familien. Uff eg har virkelig vert lite omtenksom ovenfor dei til no.
MammaMia123 Skrevet 12. september 2008 #15 Skrevet 12. september 2008 Ja, jeg synes så absolutt at du skal kjøpe til de. De er jo en del av familien selvom dem ikke er deres kjøtt og blod! ) Jeg hadde faktisk blitt veldig lei meg om lillemor ikke fikk gave fra sambo sine søsken, for hun er jo en del av familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå