Gjest Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Deilig ! Planer for helgen jenter ? Jeg er nok en gang meldt inn som støttemedlem hos Elixia. og starter i morgen, denne gangen er planen å ikke bli støttemedlem mao. Ellers lunsj med venninner og kanskje ut med mannen på kvelden, må bare skaffe barnevakt og de vokser ikke på trær ...
Ronja65 Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Det høres koselig ut... Håper dere får tak i barnevakt...Man trenger en liten timeout i blandt.... Jeg har jo en 18 årig datter.... med mange koselige venniner...de er jo en anig travle, men hun er flink når hun har tid.... så en annen gang er det bare og si ifra, så kan jeg nevne det for henne.... Om ikke annet så har hun kanskje noen venniner som kan? Så bare si ifra du... så kan jeg høre meg lit før... :-)
Ronja65 Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Når jeg leser lit lengre ned, så ser jeg du har en jublilant i huset....Grattis, grattis...:-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Høres ut som en deilig helg:-) Håper det ordner seg med barnevakt og at dere kan slå ut håret ikveld du og kjæreste:) Og du! Jeg er imponert over at du går på med friskt mot på Elixia!!!
Gjest Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Det tenker jeg ble ei helg med gøy og futt i?? Håper det ble som du tenkte,med banevakt og alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå