Gå til innhold

Vi fikk solgt leiligheten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til takst til og med, etter to visninger.

Litt lettet nå ja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer Hvor i verden er dette?

Skrevet

Jøss!

Var det en grunn til at dere ikke skulle få solgt da?

Skrevet

Gratulerer! Vet hvor deilig det føles... Den lille prinsesse: Boligmarkedet er jo ikke helt på topp om dagen, og det er mange som sliter med å få solgt - også leiligheter og hus som er helt i topp stand, så jeg skjønner at det kan føles litt nervøst å ha et objekt "ute på markedet".

Skrevet

Har du fulgt med det siste, den lille prinsesse? ;) Hehe.

Litt skummelt marked nå.

Skrevet

Oslo. :)

Østkanten til og med.

Skrevet

Skummelt og skummelt... ja kanskje hvis man leser VG og Dagbladet.

Ellers ikke. Hadde du derimot ventet i ett par månder hadde det nok godt litt tregere. August og September er bra månder å selge på, da rekker folk å komme seg i hus innen desember.

Skrevet

Jeg får heller spørre deg neste gang da vet du.

Skrevet

Flott! Sånn er godt å høre. 3-roms eller? nyoppussa eller? Sorry, men skal selge selv snart...kanskje.

Skrevet

3-roms, den er helt grei. Stue og soverom og balkong er fine, kjøkkenet fungerer, men det er ikke så pent.

Skrevet

Trykket enter litt for tidlig. ;)

Det er bra standard, men badet skal pusses opp av borettslaget, gamle rør fra 60-tallet.De er modne for utskiftning kan man si.

Det er mange liknende leiligheter ute i området her, ser de ligger ute noen uker før de blir solgt.

En del går under takst også.

Skrevet

Høres ut som vår egentlig...det er mulig altså:)

Skrevet

Jada, det er det. :)

Hør med en lokal megler, de pleier å ha peiling på hvor lett omsettelige leilighetene i området er.

Skrevet

Vi har også huset ute til slags nå... Men ser ut som det kan bli vanskelig og få solgt våres... Det er selveier rekkehus.. Kommer 2 stk som skal se i helgen da.. Så håpe noen av de er interesert.. =)

Megleren trodde at det kom til og bli lett og selge våres.., men har vost seg og ikke bli så lett ja.. Men ikke mistet håpet helt enda da..

Får vi ikke bud inn etter helgen så kan jeg kanskje bli en smule deppa ja..

Skrevet

Hvor er det hen da?

Lykke til. :)

Skrevet

Utkanten av Drammen... =)

Ja håper virkelig det går bra og at vi får solgt.. Skal antagligvis legge inn bud på et hus til mandag så litt glad nyhet med bud på våres hadde ikke gjort noe- =)

Skrevet

Får håpe at noen av de som kommer i helgen vil legge inn bud da. :)

Her går rekkehus og 4-romsleiligheter fort, verre med 3-roms og enda mindre.

Vi kjøpte før vi solgte, så det har vært litt vel nervepirrende det her.

Skrevet

Ja her i området er det generelt vanskelig om dagen.. Enda rekkehuset er greit stort.. 3 soverom ,e bad og et ekstra toalett.. Helt nyoppusset.. Inkl. bad og kjøkken.. . Veldig billig er det nok også iforhold til Oslo priser.. Ene paret som kommer og ser på søndag er fra Oslo da.. Håpe at de blir overrasket over pris og kjøper.. hehe.

Skrevet

Jeg orker ikke se på boligpriser utenfor Oslo engang, det er så latterlig dyrt her at jeg blir flau.

Men vi har nå selv valgt å bo her.. ;)

Skrevet

Ja jeg hadde aldri hatt råd til og kjøpe i Oslo.. Men hadde jeg bodd der i utgangspunktet så hadde jeg nok fått det til.. HUset her ligger ute til 1.5 mill.. 101kvm selveier ganske så nyoppusset... Skal vel lete lenge etter det i Oslo...hehehe... =)

Skrevet

Hvis du legger til 2 millioner, får du er ålreit rekkehus her jeg bor. ;)

Vi bor nå her, og eldste går i 2.klasse. Skulle vi ha flyttet ut av byen, burde vi gjort det før hun begynte på skolen.

Så nå kan vi bare sitte her med svindyr 4-roms. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...