Silje & prinsen<3 Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Ang termin! Blir så usikker.. Satt inn egg 1 september.. Når har eg termin då? Har prøvd både på babyverden, og onskebarn.no, men blir bare forvirret! Fint om noen kan hjelpe meg....
Gjest Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Tror det blir 25.mai. Leste her en gang at hvis man tar innsettingsdatoen, trekker fra en uke og 3 mnd så får man termin Altså: 1.sept minus en uke er 25.august. Og trekker fra 3 måneder (eller plusser på 9...alt ettersom) og da får man 25.mai 2009 Ellers er det jo terminkalkulatoren på ønskebarn som gjelder ved IVF
Silje & prinsen<3 Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 Ja det var det eg og kom fram til Tusen takk for hjelpen Turbotrollet
74skytte Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 En annen måte jeg har lært meg er at 14 dager før uttaksdagen, var din siste "mens", så du taster inn den datoen i terminkalkulatoren. Og det er den dagen du hadde uttak, at du går over i ny uke. Du er altså 4 uker på vei på rugedag 12 (hvis det er to dager mellom uttak og innsett). Jeg tok ut på en tirsdag, og bytter uke på en tirsdag.
Nøtt Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Du har hatt fryseforsøk, sant? Da går du inn på babyverden, som har en super terminkalkulator. Den regner ut termin etter eggløsning. Eggløsningsdatoen er 3 dager før innsett dersom du satte inn dagen etter at egget ble tint opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå