Gå til innhold

Hvordan settes modningpille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skulle settes i gang i dag, 12 dager etter termin. var inne og skulle få satt inn kateterballong, men var for moden, så den ville ikke sitte. Når de skulle sette den inn brukte de instrumenter som gjorde forferdelig vondt..tror kanskje hun som gjorde det var litt uerfaren, men har ikke mye lyst til å gjøre det igjen. I morra tidlig skal jeg få modningspille, hvordan setter de denne?bruker de bare henda, eller bruker de instrumenter for å sette inn pilla?er dette ubehagelig?Håper noen kan svare fort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist gang brukte dei kun henda. Men, det var modningsgel eg fekk.....

Skrevet

Du får en stikkpille inn i skjeden. Den setter de inn med ti fingre etter at de har kjent etter hvordan livmortappen din kjennes ut. VELDIG fort gjort og ikke spes vondt.

Skrevet

tusen takk for raskt svar!så lenge det er to fingre skal jeg overleve!hehe..nå gruer jeg meg ikke til i morgen i det hele tatt!takk for at jeg får en natts søvn før det hele forhåpentligvis starter!

Skrevet

Hvorfor ble du sendt hjem igjen?

Kunne de ikke bare ta vannet?

Hvilket sykehus er det?

Jeg spør fordi jeg skal legges inn på tirsdag og har fått forespeiling om ballong eller at de tar vannet. Vannet kunne tas ved 2cm?

Jeg vil ikke bli sendt hjem altså.

Skrevet

De vil nok ikke ta vannet for tidlig - da har man plutselig litt dårligere tid pga infeksjonsfare. De tar nok ikke vannet før du har Bishop over en viss sum ( dette er en poengsum på hvor moden du er ).

Ballong er om du er veldig lite moden.

Skrevet

Jeg skal legges inn for induksjon da, ikke vurderes.

Jeg var litt moden onsdag, myk, men litt ned i skjeden, litt åpning ytterst, jm sjekka ikke inni.

Hun sa ikke noe om den scoren, kanskje jeg får sjekke på papirene mine. Legen sa det tar max 3 døgn så er han ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...