Fablefant✿ Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jeg skal ha med en bløtkake i bryllup i morra, og hadde tenkt å fylle den med pasjonsfrukt på en måte! Har laget en krem/fromasj av pasjonsfruktjuice og pisket krem (med litt sukker). Kremen blei god, men jeg er redd den vil bli litt tam inne i en kake med mye vanlig krem på også! Noen som har en god idè hva jeg kan fylle kaken med i tillegg, som passer inntil pasjonsfrukt?!?!? Alle svar mottas med takk!!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Hva med en boks fruktcoctail? Hørtes egentlig utrolig godt ut!
Nagilimia Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Hva med fersken, druer og / eller annanas. Pynt gjerne med frukt rundt kaka eller på toppen, for da kan f.eks barn ta bort det dem ikke liker på toppen. Gele er veldig godt på toppen, hvis du vil prøve det. La den halstivne i kjøleskapet og hell over kaken etter du har hatt krem og frukt inni kaka og krem på toppen. Sette på kakeringen, hell over. La stivne. Pynt rundt!
Fablefant✿ Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 Takk jenter!! skal prøve frukt jeg tror jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå