Gå til innhold

Programmet for helgen er rett og slett klart :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo denne gangen som jeg har slik lyst til å få ferdig før storebrors bursdag om 2 uker.

Og denne helgen er jo super til å bruke til slik jobbing.

 

Jeg har da føket avgårde til ikea og kjøpt en kjempefin og gedigen og ikke minst TUNG kommode, som jeg har halt og slept og dyttet og dratt inn i huset, hehe.

Jeg måtte jo ha den NÅ må man vite, for jeg har en skyvedørsgarderobe som jeg skal male. Og den må jo ha den samme fargen som kommoden ;o)

Fint skal det værra, hehe

 

Så nå ligger kommoden på gulvet i 10 000 deler..........

malingen står på bordet.........

Rundt omkring ellers i huset står det stablet masse rart som jeg har vært og hentet hos Mr X Man. Siste rest heldigvis, men hvor skal jeg gjøre av dette da????

Det problemet må løses aller først, ellers har jeg rett og slett ingen steder å arbeide.

 

Håper det blir tid til litt sofahenging og litt dibbing sånn innimellom også.

Og hvis noen skulle komme innom i helgen og lure på hvorfor jeg svarer litt rart så er det nok enten fordi jeg er litt høy på maling eller at jeg rett og slett strever med abstinens av deilige barnesmil....

 

Uansett. Ha en fortreffelig helg :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har da klart å lage kommode av alle disse bitene og skruene... :DDD

Jah, liiiiittttt stolt nå hihi

Den ble jo knakende fin da! Om jeg må få si det selv

 

Og malingen går så det suser, hahaha, virkelig!

Raj raj, kjenner at det er oljemaling ja.

Føles ut som om jeg har sniffet maling, spist maling, drukket maling.. hahaha. Går denne lukta ut noen gang tro?

 

Fort går det jo ikke akkurat, tørketiden er laaaaaang og plassen ikke fullt så stor som jeg skulle ønsket meg. Men men...

Blir vel ferdig en eller annen gang... hehe

 

Nå gjelder det bare å lage noen trygge stier til denne ungeflokken min som kommer i morgen :o)

Skal bli godt å få dem i hus igjen.

Skrevet

Så flink du er!!!!

Når det gjelder malingslukt kan du ta 2-3 løk og skjære i båter, legge dem i en skål og sette dem på rommet du har malt i. Det er kjepeeffektivt som malingsluktfjerner :o)

Skrevet

Ja, det er ikke gøy å bli høy på malingslukt. Får alltid en dundrende hodepine jeg. Det var et bra tips med løkbåter, det skal jeg forsøke når jeg går i gang med å pusse opp loftstuen:)

 

Har kommodene tørket ferdig eller? Det er alltid deilig å få alt på plass etter en oppussingstørn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...