Gå til innhold

Gir bort mammaklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått mitt lille gull og har en liten haug med pent brukt mammatøy. Jeg gir dette bort, men porto må mottaker betale. Klærne er i str 38/40, litt jobb-klær med skjorter, diverse bukser og et par skjørt, jeans, t-skjorter, gensere.....tja, litt av hvert. Den mest interessert får dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det mye klær det er snakk om eller? Type "pen" dame klær, eller mest hverdagsklær?? Jeg er interessert! hvor holder du til?

Skrevet

Jeg trenger mammaklær. Har bare to bukser og et par topper som passer nå.

Hvor holder du til?

Skrevet

Hei

Jeg og trenger klær=)

Sliter veldig med å finne fine mammaklær som jeg føler meg vel i....hvilken type klær er det du har??

Skrevet

Det er ikke så mye, men to jeans fra 2 wear, en sort litt pen bukse fra Polarn og Pyret, et par bluser (en hvit og sortstripete med et lite belte som går over magen + en helt hvit med knyting bak + en 2 i en genser med hvit skjortekrage og hvor genseren er grå). Et par gensere fra mama licios (litt usikker på stavelsen!), et ola skjørt kjøpt hos Ni Måner, et skjørt fra Boob og et annet skjørt fra Mama Licios. En hvit capri bukse, en sandfarget bukse i et "lin-aktig" stoff. En hvit lin bukse fra boob. En lys militærgrønn omslagskjole, et par-tre t-skjorter også fra mama licios og H&M, en rød og hvitstripete singlet fra polarn og pyret. Kommer ikke på mer i farten. Jeg har flyttet til Gjøvik

Skrevet

Det høres jo ut som noen veldig fine klær det=)

Kan jeg få spørre hvor gammel du er??

HVilken størrelse er klærne forresten?

Skrevet

de fleste av klærne er i str 38, (en helt vanlig 38 størrelse), et par plagg er i liten str 40. Jeg er 30, en veldig ungdommelig 30 åring ;-)

Skrevet

Ok...er så vanskelig å beregne størrelser synes jeg=) passer fortsatt de fleste toppene mine, men siste jeg kjøpte måtte være i L..

men skal du virkelig gi bort klærne gratis?

Skrevet

Ja, hadde tenkt det, men du må gjerne betale ;-)

Neida, ja jeg gir bort klærne. Hadde uansett levert de til UFF eller frelsesarmeen. Like så greit å spørre her inne om noen vil ha de. Nyvaskede og ny-strøket :-)

Skrevet

Men i så fall tar jeg gjerne imot med takk =)

Vet du sånn ca hvor mye det vil koste å sende det til bergen?

Skrevet

Hei, jeg er veldig interessert! Bruker strl 38 til vanlig, noen ganger strl 40, og har veldig lite mammaklær, og generelt lite klær som passer til den voksende magen min. Jeg bor i Oslo, kan gjerne komme og hente klærne om du bor i dette området. :-) Hadde vært super-dupert med mammaklær da jeg må spare så mye penger som mulig til babyen dukker opp i hjemmet vårt. :-)

Mailen min er: [email protected]

Skrevet

Ser jeg har fått litt konkurranse om klærne her =o)

Er uansett veldig interessert så hvis jeg blir den heldige utvalgte så bare gi meg en lyd så betaler jeg frakten selvfølgelig =o)

Skrevet

Jeg er også interessert!!

Har nesten ingen mammaklær, og det er jo helt umulig å få tak i noe fint på Gjøvik!

Jeg bor rett ved Gjøvik, så kan hente de, så slipper du å sende de i posten :)

Skrevet

Heisann. Jeg kunne veldig gjerne tatt imot mammaklærne da jeg bruker samme størrelse og har verdens dårligste utvalg av klær i skapet. Om jeg blir den heldige kan hente dem på Gjøvik da jeg er fra Torpa. Mailadressen min er: [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...