Zyan Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Var hos min mor igår og vi satt å så på "femmern" med Lisa Williams, hun dama som snakker med de døde. Etter en liten stund spør mamma om jeg har tatt på meg parfyme? Jeg hadde jo ikke det, ingenting. Rett etter ble lukten borte, mamma spør igjen om jeg hadde kjent den. Jeg er sørpe forkjøla, så jeg har ikke kjent noenting. Noen minutter senere kommer lukten tilbake, mamma spør igjen, og snakker med seg selv om hva det lukter, for det lukter kjent. Jeg har jo ingen svar... Lukten blir borte igjen, og kommer tilbake igjen.. Plutselig spretter hun opp av sofaen, og inn på badet løper hun. Ut kommer hun med en gammel parfymeflaske..shalimar. Åpner den, lukter og utbryter at dette er lukten! Denne parfymen bruker hun ikke lengre, ikke børstet støv av den på minst 3 år.. Det rare er at det var min farmor som "lærte" mamma å bruke denne parfymen, hun døde ifjor...
EierIkkeFantasi Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 oi,det var nok din farmor som var der da og ville kansje at dere skulle vite det spennende,tror på sånt jeg.
xxxJulianexxx Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Hmmm....Snodig! Men det finnes nok mye mer mellom himmel og jord enn det vi aner. Selv har jeg visst tydelige vardøger. Jeg har aldri hørt vardøget til noen selv, men andre har hørt mitt mange ganger. En gang var det tre personer som hørte stemmen min..... Men jeg var jo ikke der. Kom hjem rett etterpå da;o)
Zyan Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 jeg og tror på slikt, helt opp i hårrota. Har skjedd endel her jeg bor nå, men parfymelukt har jeg ikke vært borti enda. Det som har skjedd flest ganger er at jeg merker "noe" hoppe opp i senga mi, i fotenden, og gå sakte oppover langs bena mine. Ved hofta stopper det opp, og blir borte. Jeg ser ingenting, bare kjenner det. Gubben kjenner ikkeno, selv om jeg sier at NÅ er "det" tilbake.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 *grøss* den der i senga hadde ikke jeg takla.. men tror på slikt jeg også.. føler av og til at noen er på besøk med oss.. men de gjør oss ingenting..bare ser på.. tror det er besteforeldra til sambo. som forguda jenta vår...
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Kanskje du har en "drømmekatt" som er glad i deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå