Gå til innhold

Blir dere innkalt til personalmøter når dere er i permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne egentlig tenkt meg å delta, men har ikke blitt kontaktet.Greit å følge litt med liksom. Hva med dere - er det vanlig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så uvanlig at de ikke har kontaktet deg. Du har jo permisjon..... Spør da vel:o) Du er helt sikkert velkommen til å være med:o)

Skrevet

Nei - og det kunne jeg ikke tenkt meg heller, faktisk. Noe annet med sosiale sammenkomster ;-)

Skrevet

På gamlejobben ble ikke folk i permisjon innkalla. I nye jobben blir ansatte i foreldrepermisjon kalla inn. Så dette varierer mye tror jeg.

Du får nok komme om du spørr. De tror nok kanskje ikke du har særlig glede av det kanskje? ;)

Skrevet

jeg ble invitert i den gamle jobben min, mest for å få litt meninger tror jeg. men jeg valge og ikke komme siden jeg skulle slutte. men var med på julebordet da... hehe... det kommer jeg sikkert til å være i år også. selv om det er 2 år siden jeg sluttet... hehe

men om du har interesse av å være med så syns jeg du skal spørre! det er det jo ingen ting negativt med.

Skrevet

Ja, fikk beskjed og møtte opp. Syns det er fint å holde seg litt inne med hva som skjer, selv om man er hjemme.

Skrevet

Jeg er ikke på de vanlige, men fikk tilbud om å komme på et som hadde mye å si for framtida til arbeidsstedet (disse timene får jeg avspasert når jeg kommer tilbake)

Vanlige personalmøter gidder jeg ikke gå på, men jeg leser gjennom referatet.

Skrevet

Jeg ble innkalt på telefon av min nye sjef, som begynte etter at jeg gikk ut i permisjon, men fikk vite etterpå at jeg var den eneste (av 5) han hadde ringt til, så vet ikke hva som er vanlig jeg..?

Skrevet

Ja. Har møtt på de jeg kunne komme på. Veldig koselig å bli invitert med på sosiale tilstelninger. Synes det er koselig at de ikke glemmer meg, men det er ingen krav til at jeg skal stille altså. Bare et tilbud. Greitt å følge med.

Skrevet

Jeg har ikke deltatt på noen møter i min permisjon.

Skrevet

Ble ikke innkallt nei. Fikk ikke vite noe, og hadde det ikke vært for at det var pappaperm "på rette tidspunktet" hadde jeg ikke fått vite at det var ledig stilling for å få søke opp min egen stilling til 100% fast. Kun internt utlyst. Nå fikk jeg det da, men har permisjon fra 25%:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...