♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Vet ikke engang hvorfor jeg gråter!! har sitti i sofaen i HELE dag og grini og grini alt er tungt og slitsomt og bedritent idag!! Og vil bare ha samboer hjem fra jobb.. føler meg så aleine! og er så fortvila og lei meg, og har ingen grunn til det *snufs*
kei80 Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Uff..Har dager som det her jeg å..hormoner er ingen lek på det verste! vil bare sende over en trøsteklem!
Gjest Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Tror du har hatt ganske mye følelser idag? Har lest innleggene du har postet om sønnen din. (Så søtt med blomsterne i eggeglasset:) Så virker som du er litt høyt og lavt. Ikke ta det ille opp!! Hormoner er ikke til å tulle med. Du får bare "ri av stormen" ikveld, så er sikkert alt mye bedre i morgen, skal du se. Goo fredagsklem fra meg
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 ja har vært litt opp og ned. men mest ned!! er håpløst men er vel bedre imorra...
Gjest Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 hvor langt er du på vei? jeg hadde en slik periode rundt uke 19 og framover som varte i ca 3 uker. da bare gråt og gråt jeg uten noen som helst grunn. var helt jævlig når det sto på. men nå er det over og jeg er tilbake til det normale heldigvis. (tror gubben å er glad for det ja he he)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 13. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2008 jeg er 17+3 idag.. men er bedre idag da hadde nok bare en bedriten dag igår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå