mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Og nå er jeg mildt sagt forbanna. Ikke så mye pga. boten, mest pga. damen jeg snakket med på Euro Park....... For å gjøre storyen kort, så har jeg altså et slikt p-kort for forflyttningshemmede. Og normalt slipper man da unna uten å betale. Nettopp for at vi skal slippe å først gå til p-automaten, for så å gå til bilen, for så å gå inn i butikken. Mens på enkelte steder, som Ullevål sykehus der står det når man kjører inn på p-plassen at avgift gjelder også for forflytningshemmede. Og det er greit nok det, når det står skilt.... Men i dag har jeg altså parkert på en plass som er gratis i to timer, bare man trekker lapp. Og jeg så etter skilt, men der stod det bare at det gjaldt 2 timer.... Når jeg kommer ut har jeg fått bot på 700,-..... og inkl. de 600,- som osteopaten skulle ha, så ble jo det en "billig" fornøyelse. Men nok om det, ved nærmere ettersyn, så fant jeg et lite skilt borte ved betalingsautomaten, med små bokstaver som fortalte at jo jeg skulle ha trukket lapp...... Klage skal sendes, for det er nok flere forflytningshemmede som går i den fella... Det må da gå an å sette opp et skilt som er mulig å lese vel:o(( Ja, ja dyrt å betale 700,- på gratisparkering.....
Gjest Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Denne må du få slippe ! Er det mulig ? De må da kunne sette opp et synlig skilt, skal folk gå rundt å lete etter informasjon (forl.hemmet i tillegg) Sånt gjør meg bare så forbannet.
Ronja65 Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Ja. Det er irriterende når det skjer. Spesiellt når en følger "reglene". Små skilt er noe dritt....Det er sikkert...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Go girl - ikke gi deg på denne! Er jo helt vanvittig......
Gummelillan Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Klag!!!!!!!!!!!!!!!! Noe av det mest dustete regelverket jeg har hørt om. Tror imidlertid jeg har hørt om dette tidligere og at de ved klage kunne gi etter... Men da blir det jo enda mer dustete at de gir bot i utgangspunktet.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Håper du klager så det svir i nesa deres!! Typisk med små skilt vet du.Skal ikke legges til rette for verken svaksynte eller andre.Helst vil di vel at man gjetter seg til det. Synd med sure penger ut vinduet.Håper virkelig du slipper betale den bota ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå