Annkr104 Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Hvilke konsekvenser kan en avtale om delt bosted med en samværsavtale på 40/60 ha? Noen som vet fordeler og evt. ulemper?????
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Ulempen inntrer i det øyeblikket en av dere får dere ny kjæreste. Bare tenk å måtte dra med deg din samboer til et annet sted havparten av tiden. Dere må skape dere to hjem, og på det ene stedet kan dere ikke engang føle dere hjemme for der ligger de gamle trusene til eksens kjæreste og flyter. bare tenk hvordan det blir dersom nye barn kommer til verden? Skal hele livet til deg og din eks sentreres om deres felles barn? Håpløs ordning spør du meg. Og av praktiske årsaker så er jo dette kun gjennomførbart så lenge dere begge er single og er familisert på nytt. Få dere hvert deres sted å bo, la barnet komme inn i en normal rutine, så går nok dette veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå