Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jeg er ikke helt hypp på å være våken og blø ut fosteret (celleklumpen), og lurer derfor på kirgurgisk abort. Jeg er i situasjonen at jeg kan velge (og ja, jeg har bestemt meg). Dere som har gjennomført kirurgisk abort, hvordan er det? Hva er ettervirkningene, blør man i mange dager? Eller bare som en vanlig men? Eller ingenting? ... Tusen takk for svar. Sukk
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Hei, jeg hadde en k. abort for 6-7 år siden, så husker liksom ikke helt klart hvor mye/lenge jeg blødde men tror det var som en mens omtrent, ja. Ellers- selvsagt ingen hyggelig opplevelse det heller, lå på "samlebånd" på et rom på Ullevål (de sparer opp alle abortene til visse dager i uka), mange senger på et rom med forheng imellom. Så fikk vi likegladsprøyte etter tur og ble trillet inn en etter en. Hadde jo narkose så når jeg våknet var alt gjort. Fikk være der en liten stund etterpå, så hjem samme dag. Men ville nok heller valgt dette enn å "føde" det som er der i våken tilstand om jeg fikk velge!! lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå