Gå til innhold

noen som har prøvd Beyoncé Knowles sin slanke kur??

Anbefalte innlegg

Skrevet

som inneholder

vann sitron cayennepepper og lønnesirup

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsj.... og det må vel være uhyre usunt?

Skrevet

neida er vist 150 kalorier ca pr ''drink'' som skal drikkes 5ganger om dagen

sitron-oppfriskende

cayennepepper-øker forbrenningen

lønnesirup-for å få mer energi

og vann for p gjøre de thele drikkelig

Skrevet

NEI!

Hun gikk jo selv ut og advarte mot denne dietten. Sier seg selv at man legger på seg i rekordfart etter endt diett i tillegg.

Skrevet

jo men grunnen til hun advarte var jo fordi hun var dritt lei smaken å det å drikke alle måltider, menjeg tenker at om man bruker den som en kick start og etter endt kur spiser man riktig, ofte og lite,, for å holde de ved like.

mer som en renselses kur

Skrevet

Vel, det er høres ut som en elendig kur. Renselseskur er noe annet, dessuten tror jeg ikke inntak av så mye sukker er lurt hvis man vil rense systemet.

Hvis du vil prøve så ønsker jeg deg lykke til, men jeg tror det er, som nevnt ovenfor, en elendig kur. Det sier seg nesten selv at dette er rovdrift på kroppen.

Skrevet

Om man ikke skjønner at det der er en "kur" som er både helseskadelig og idiotisk bør man kanskje ta seg en pære. Eventuelt et lynkurs i ernæring.

Skrevet

Enig med de andre som sier at dette er en utreolig idiotisk kur.

Om du har et vektproblem bør du legge om livsstil på skikkelig, ikke tro på snuskete hurtigkurer.

Skrevet

bare sånn til etterretning så er det ikke en sunn kur fordi det er kalorier i den, det er forskjell på sunne og usunne kalorier også. Denne kuren er IKKE sunn, og du vil gå masse opp i vekt når du slutter den, fordi fordøyelsen din ikke fungerer lenger - du kan likesågodt sulte deg! (ikke å anbefale det heller, men kuren går faktisk ut på å sulte seg)

Skrevet

har ikek vekt problemer. men vil ha vekk det ekstra jeghar:(

spiser sunt og trener hver dag. så er ikke noe å si på det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...