Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Den siste uka har han sutra store deler av dagen.. han har blitt skikkelig skeptisk til alle andre som ikke er mamma eller pappa, er ikke snakk om at de skal få holde han, nesten ikke ta på han engang! han som var så blid og sosial! virker som det er noe som er vondt eller som plager han:( hva kan det være? han er 3,5 mnd.. han sikler veldig mye og biter på ting, kan det være tenner på vei? eller er det noe som heter 3mnd kolikk? eller er det noe annet? takk for svar, håper noen kan svare..
fumlis og skrikerungene Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Sannsynligheten er stor for at det er tenner. Men husk at det kan gå lang tid fra de begynner å slite med tenner til de bryter ut. Min begynte å plages når han var rundt 2 mnd, men første tanna kom ikke før han var 6 mnd. Ellers er det vanlig at babyene forandrer seg. Deres opplevelse av verden forandres hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 oki. men om det er tenner, kommer han til å være plaga helt til de kommer ut?
fumlis og skrikerungene Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Jeg vet ikke om det alltid er sånn, men min var veldig mye plaga. Men når de begynte å trenge igjennom gikk det mye bedre. Nå sliter han med de 4 siste tennene. (Har fått jeksler, dette er hjørnetenner) Har holdt på i 4 mnd!! Håper det tar slutt snart altså! Jævlig slitsomt for både han og meg:(
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Min også ble "snål", survete og rar...men så kom det en tann da.. etter noen dager. Så det er helt sikkert tenner! Jeg ga stikkpiller for at han skulle ha de litt bedre og det hjalp masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå