Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Nei, de er ikke noe fine. Jeg vil aldri komme til å kjøpe en sånn. Og kan du ikke bare la være å legge ut alle de innleggene om disse grufulle posene??? Og siden du ikke har profil, signerer jeg også med
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 http://kenguposen2.mittnettsted.com
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 noen som kan si pris? hvilken tempratur de skal holde?
Alle gode ting er 3:) Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 syns de er fine jeg! Og man kunne vel velge farger og stil selv også.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Synes de så tynne og hjemmelaget ut jeg... Hva er galt med saueskinn?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Hun skulle vel ha ca tusen kroner for en pose. Det er nok litt i dyreste laget for dem så litt simple ut i forhold til andre poser jeg har sett som er hjemmelagede. Jeg syntes posene er fine, er ikke det, men 1000,- er drøyt. Ville nok ikke betalt mer enn 300/400.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Jeg har faktisk en "knock-off" (er det sånn det skrives, rettskrivningspolitiet??) av wishful sine vognposer, he he... Ei venninne av meg så "annonsen" hennes og tenkte at det ikke kunne være så altfor vanskelig å gjøre selv, så dermed endte jeg opp med en skreddersydd vognpose, i de fargene jeg hadde lyst på,med ullfór inni og vannavstøtende stoff utenpå og en uttagbar dundyne inne i selve posen. Helt genialt -pluss at prisen var barnslig lite :-D!!!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 Oh my... Greit du ikke synes de er fine. Men det trenger du ikke skrive her, send heller en mail til webmaster og legg det under "det er ikke lov å reklamere for seg selv".....
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #10 Skrevet 12. september 2008 Syntes de var fine, jeg. Greit at det ikke er lov å reklamere for seg selv, emn jeg er glad jeg så linken i alle fall Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå