moota m storebror&lillebror Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 når barna har nesten alle lekene her. Jeg skulle gjerne kastet så masse av lekene. Men de får jo bare nye leker hele tiden. Det skal bli godt når vi får laget til lekerommet og alle lekene kan være der inne!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Først når jeg leste overskriften din så kunne jeg tro at du hadde web kamera og så inn i min stue hehe.. Vi pusser opp bad så her ligger plater til vegg, sager og diverse over gulvet i stua. Vugge og vogn til baby står her, og masse klær. Barna har lekene på rommene sine så er bare de lekene de har dratt med seg inn i stua idag da men det er nok det syntes jeg. Pluss perler ( har perle dilla for tiden), kitt og tegnesaker er her i stua. Ang leker så har vi gått gjennom en del av lekene og kastet mye. De får jo nye hele tiden ja, og det er greit og rydde i de av og til. Så nå har alt hver sin plass på rommene deres. Og vi prøver å holde orden hver dag, slik at de lærer å rydde rommene sine selv og holde system. Ikke leke mer enn med en leke om gangen osv.
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 He he jeg måtte le når jeg leste svaret ditt. Det var jo egentlig i min stue jeg mente, men det er godt å høre at andre også har rot i stua =) Jeg gleder meg i hjel til lekerommet er klart. Men først skal vi ta ungene sitt rom, og da skal jeg stue en hel del der også. Jeg kaster leker flere ganger i mnd, men kan ikke kaste alt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå