Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 noen som vet hvordan jeg skal bli kvitt disse? blir snart GAL!!!
Gjest -<<- Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Eddik, vann og et par dråper zalo i små skåler, sett rundomkring. De dør som - vel, fluer.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Du må ikke ha noe stående ute med matrester i. Spesielt ikke søtt, frukt og grønt. De elsker det. Det kan hende du har en råtten potet eller eple liggende et sted. Dette er mat for mons! Slet med det, så nå er ALT i kjøleskapet også bananene. Lykke til
tante grusom master of law Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Vask kjøkkenet klinisk rent, og ikke la noen som helst matvarer/rester ligger fremme, da dør de iløpet av en dag eller to...
Gjest Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Vi har også bananfluer over alt, aldri opplevd det før. av en eller annen grunn er de mest på badet. Utrolig irriterende.
fumlis og skrikerungene Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Jeg hadde det problemet kan du si når jeg kom hjem fra ferie sist. Jeg hadde glemt å gå ut med matsøppelet!! Er det mulig... Det krydde ihvertfall av bananfluer når jeg kom hjem selvfølgelig. Aldri sett på makan! Jeg vasket selvfølgelig hele kjøkkenet grundig,fikk all mat inn i skap. Og til slutt gikk jeg rundt med støvsugere!!! Hehe;-) Noe uvanlig, kanskje, men i løpet av et døgn var alle borte.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Tittet under badekaret eller dusjkabinettet? Vet aldri hvor man finner mat når man har små i hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå