to jenter og ett gull i magen Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 nå blir det sex hver kveld frem til neste mens hehe:) så får håpe det blir resultater he he:)
tjorven- nr 3 Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 hahaha...ja lykke til ; ) Ikke slit ut mannen helt da!!! Snart klar til å prøve på nr 3 her og...blir 2 pp. =)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Så spennende, masse lykke til!! Håper det blir full klaff!
maikana Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 lykke til til dere:) Vi er også prøvere på nr 3. Første pp nå, men kom litt sent i gang så vet ikke om vi traff EL. Håper på en gutt denne gangen, siden vi har to jenter fra før:) og siden dette blir sistemann:) Noen som vet når det er størst sjangse for at det skal blil gutt forresten:)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 12. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2008 håper på gutt jeg og, har også to jenter fra før:) tenkte å ha sex hver dag for å få det til å klaffe, men noen sier da er det liten sjanse pga mannen ikke rekker og produsere gode celler. men aner ikke jeg....1 gang om dagen kan vel ikke være for mye??
*mitt største ønske* Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 hehehe...vet ikke helt jeg altså,men på 7 av venninnene til min venninne er dette tilfelle=) Sex hver dag blir gutt, og sex annenhver dag blir jente!!! Lykke til!!!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 13. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2008 ble enig om annenhver dag da dette er det jeg blir tipsa om flere steder. men stemmer dette med gode sædceller da eller? og at sex annenhver dag holder, selvom man da kanskje ikke har sex dagen med eggløsning?
tjorven- nr 3 Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 Vi har også 2 jenter, men har bestandig sett for meg 3 jenter : ) Så da må vi sexe hver dag vi ja..... hahahahaha,.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå