Gå til innhold

Neimen huff, nå ble jeg bekymret!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4+3 i dag, og lykkelig over å vere gravid. Men så kom jeg på at jeg var å tok MR av hodet for 2 uker siden. Og da var jeg jo egentlig 2+3, altså 3 dager gravid. Det ble ikke dekket til noe, men det var jo bare hodet jeg tok MR av. Men nå er jeg ¨å bekymret for om jeg kan ha skadet den lille spiren! Jge kunne jo umulig vite at jeg var gravid så tidlig, og egentlig var det ikke helt planlagt at jeg skulle bli garvid så fort...

Har jeg grunn til å vere så bekymret som jeg er??? Kan noen legge ut på skravle for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er neppe noe problem. Var jo veeeeldig tidilig. Tror ikke du har grunn til bekymring. Men hvis det plager deg så spør legen om å få en utvidet utralyd - 3D - mellom uke 9 og 13. Så får du fred i svangerskapet.

Skrevet

Er stor sannsynlighet for at det gikk helt fint:) Googlet litt. Man unngår å gjøre det for sikkerhets skyld, men det er ikke påvist sammenheng mellom fosterskader og MR. Det går nok bra skal du se:) Men be om en tidlig ul om du er veldig bekymret, eller snakk hvertfall med legen din.

Ønsker deg en god helg:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...